Video Seorang Lelaki cuba cu lik budak perempuan dalam masjid Tular Dilaman Sosial

Video Seorang Lelaki cuba cu lik budak perempuan dalam masjid Tular Dilaman Sosial - Apakah sahabat sedang mencari informasi tentang Trending News Today ?, Nah isi dalam Artikel ini disusun agar pembaca dapat memperluas pegetahuan tentang Video Seorang Lelaki cuba cu lik budak perempuan dalam masjid Tular Dilaman Sosial, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan referensi dari semua pembahasan untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Everything trending in social media, yang kami suguhkan ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Video Seorang Lelaki cuba cu lik budak perempuan dalam masjid Tular Dilaman Sosial
link : Video Seorang Lelaki cuba cu lik budak perempuan dalam masjid Tular Dilaman Sosial

Baca juga


Video Seorang Lelaki cuba cu lik budak perempuan dalam masjid Tular Dilaman Sosial



SEORANG kanak-kanak perempuan dikatakan hampir menjadi mangsa culik seorang lelaki tidak dikenali, mujur ibunya perasan dan segera bertindak kalau tidak tak tahulah apa jadi.

Kejadian katanya berlaku di ruang legar Masjid Sri Melati, Selayang pagi tadi. Lelaki berkenaan dikatakan masuk ke dalam ruang masjid untuk menculik. Video rakaman CCTV kejadian itu tersebar di media sosial sejak pagi tadi.

SCROLL KE BAWAH ARTIKEL UNTUK MENONTON VIDEO.

Berdasarkan rakaman, dipercayai daripada CCTV masjid, seorang lelaki dilihat masuk ke dalam kawasan masjid, di mana ketika itu terdapat seorang kanak-kanak perempuan sedang bermain sendirian di singki.


Lelaki itu dilihat pergi ke satu sudut sebelum berpatah balik dan menuju ke arah kanak-kanak perempuan tadi sebelum dilihat memegang kepala kanak-kanak itu. Kanak-kanak itu pula dilihat separa meronta, cuba menunduk ke bawah untuk melepaskan diri.



Sejurus selepas itu seorang wanita (dipercayai ibu kanak-kanak berkenaan) keluar dari salah satu pintu dan terus menyelamatkannya.

Lelaki tadi dilihat tergamam, berpura-pura seperti tidak ada apa yang berlaku. Di bawah ini rakaman video CCTV yang dimaksudkan, sila klik untuk menonton video.



Sumber : MiloSuam

Sumber Video Seorang Lelaki cuba cu lik budak perempuan dalam masjid Tular Dilaman Sosial


Demikianlah Artikel Video Seorang Lelaki cuba cu lik budak perempuan dalam masjid Tular Dilaman Sosial

Sekianlah artikel Video Seorang Lelaki cuba cu lik budak perempuan dalam masjid Tular Dilaman Sosial kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, Karena keterbatasan pengetahuan maupun pengalaman kami, Kami yakin masih banyak kekurangan dalam makalah ini, Oleh karena itu kami sangat mengharapkan saran dan kritik yang membangun dari pembaca demi kesempurnaan artikel ini.

Subscribe to receive free email updates: