‘Anak-anak akan berdoa bertemu kami di syurga’ – Bapa

‘Anak-anak akan berdoa bertemu kami di syurga’ – Bapa - Apakah sahabat sedang mencari informasi tentang Trending News Today ?, Nah isi dalam Artikel ini disusun agar pembaca dapat memperluas pegetahuan tentang ‘Anak-anak akan berdoa bertemu kami di syurga’ – Bapa, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan referensi dari semua pembahasan untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Everything trending in social media, yang kami suguhkan ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : ‘Anak-anak akan berdoa bertemu kami di syurga’ – Bapa
link : ‘Anak-anak akan berdoa bertemu kami di syurga’ – Bapa

Baca juga


‘Anak-anak akan berdoa bertemu kami di syurga’ – Bapa



“BIARPUN sedih, saya kena terima ketentuan ini dengan tabah. Insya-Allah anak-anak saya itu akan mendoakan untuk bertemu dengan kami di Syurga,” kata Zawawi Wahab, 42, selepas kesemua jenazah anaknya itu ditemui, hari ini.

Zawawi berkata, dia menerima berita berhubung tragedi yang berlaku ke atas ketiga-tiga anaknya itu kira-kira 7 malam semalam.

“Saya dan isteri, Nur Syahida Abdullah, 35, sangat terkejut menerima berita sedih yang menimpa anak kami dan saya tidak putus berdoa supaya mereka ditemui selamat.



“Kali terakhir saya menemui mereka bertiga pada pagi kejadian ketika saya membawa mereka membeli buku pelajaran,” katanya.

Katanya, selepas menerima berita sedih itu, dia dan isterinya segera bertolak ke Dungun dan tiba di Dungun 1 pagi tadi.

“Ketika itu luluh hati saya dan isteri apabila mengenangkan kesemua anak saya pergi meninggalkan kami sekaligus dalam sekelip mata,” katanya.

“Alhamdulillah kesemua anak saya telah dijumpai dan biarpun tidak bernyawa sekurang-kurangnya saya dapat melihat mereka semua,” katanya.



Katanya, mereka sekeluarga baru sahaja pulang bercuti di Hatyai, Thailand, Sabtu lalu.

“Saya mengizinkan ketiga-tiga anak mengikut ibu saudara mereka, Suriani Abdullah, 41, serta beberapa ahli keluarga lain bercuti ke Dungun selepas dijemput kenalan di sana,” katanya.

“Saya dan isteri tak ikut kerana kepenatan serta terpaksa menyelesaikan beberapa urusan penting termasuk persekolahan anak-anak,” katanya.

Zawawi berkata, dia berterima kasih kepada semua pihak berkuasa termasuk penduduk kampung yang bertungkus membantu sehingga kesemua anaknya ditemui.

Sumber ‘Anak-anak akan berdoa bertemu kami di syurga’ – Bapa


Demikianlah Artikel ‘Anak-anak akan berdoa bertemu kami di syurga’ – Bapa

Sekianlah artikel ‘Anak-anak akan berdoa bertemu kami di syurga’ – Bapa kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, Karena keterbatasan pengetahuan maupun pengalaman kami, Kami yakin masih banyak kekurangan dalam makalah ini, Oleh karena itu kami sangat mengharapkan saran dan kritik yang membangun dari pembaca demi kesempurnaan artikel ini.

Subscribe to receive free email updates: