Ketua Armada Bersatu, Syed Saddiq dituduh menipu sebab plaster di pipi boleh berpindah-randah

Ketua Armada Bersatu, Syed Saddiq dituduh menipu sebab plaster di pipi boleh berpindah-randah - Apakah sahabat sedang mencari informasi tentang Trending News Today ?, Nah isi dalam Artikel ini disusun agar pembaca dapat memperluas pegetahuan tentang Ketua Armada Bersatu, Syed Saddiq dituduh menipu sebab plaster di pipi boleh berpindah-randah, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan referensi dari semua pembahasan untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Everything trending in social media, yang kami suguhkan ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Ketua Armada Bersatu, Syed Saddiq dituduh menipu sebab plaster di pipi boleh berpindah-randah
link : Ketua Armada Bersatu, Syed Saddiq dituduh menipu sebab plaster di pipi boleh berpindah-randah

Baca juga


Ketua Armada Bersatu, Syed Saddiq dituduh menipu sebab plaster di pipi boleh berpindah-randah



MENTERI Belia dan Sukan, Syed Saddiq Abdul Rahman menarik perhatian ramai apabila muncul dengan pla ster yang dita mpal di pip inya dalam Perhimpunan Agung Parti Pribumi Bersatu Malaysia (PPBM).

Difahamkan, Ketua Armada PPBM itu mengalami ke mal an gan ketika melakukan aktiviti sukan berka yak sebelum ini, di mana pipi kanannya terc ede ra dan terpak sa ditampal dengan plaster.

Namun apa yang lebih menarik, di beberapa group politik Facebook, kec ede raan pipi Syed Saddiq itu dipersoalkan oleh para penyo kong pem ba ngkang.

Mereka mempertikaikan bagaimana plaster yang dita mpal di pipi Syed Saddiq boleh berubah kadangkala berada di pi pi ka nan, dan di masa lain berada di pipi kiri.

Sebilangan lagi menyamakan perkara itu dengan filem Madu Tiga arahan dan lakonan P Ramlee.



* Dalam filem Madu Tiga, watak Jamil lakonan Allah yarham Tan Sri P Ramlee, tersilap memasang balutan lu ka di pip inya ketika memal sukan kemal angan jala nraya yang menimpa sebagai helah supaya tidak dima rah isteri tua selepas berk ahwin lagi satu.

Namun sebenarnya tuduhan kononnya plaster di pipi Syed Saddiq boleh berpindah-pindah, tak betul pun. Ia hanyalah "effect" camera telefon yang mengambil gambar kerana menggunakan "selfie mode," sekaligus menyebabkan plaster itu seperti berada di pipi kiri.



Jika gambar Syed Saddiq diambil menggunakan cara biasa, pla ster di mukanya masih berada di bahagian pipi kanan. Boleh bandingkan kedudukan kocek baju Melayu yang dipakai.

Sumber : Milosuam.net

Sumber Ketua Armada Bersatu, Syed Saddiq dituduh menipu sebab plaster di pipi boleh berpindah-randah


Demikianlah Artikel Ketua Armada Bersatu, Syed Saddiq dituduh menipu sebab plaster di pipi boleh berpindah-randah

Sekianlah artikel Ketua Armada Bersatu, Syed Saddiq dituduh menipu sebab plaster di pipi boleh berpindah-randah kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, Karena keterbatasan pengetahuan maupun pengalaman kami, Kami yakin masih banyak kekurangan dalam makalah ini, Oleh karena itu kami sangat mengharapkan saran dan kritik yang membangun dari pembaca demi kesempurnaan artikel ini.

Subscribe to receive free email updates: