Aksi YB Syed Saddiq “merempit” pada malam tahun baru ini mendapat pelbagai respon lucu dan nakal dari netizen...

Aksi YB Syed Saddiq “merempit” pada malam tahun baru ini mendapat pelbagai respon lucu dan nakal dari netizen... - Apakah sahabat sedang mencari informasi tentang Trending News Today ?, Nah isi dalam Artikel ini disusun agar pembaca dapat memperluas pegetahuan tentang Aksi YB Syed Saddiq “merempit” pada malam tahun baru ini mendapat pelbagai respon lucu dan nakal dari netizen..., kami telah mempersiapkan artikel ini dengan referensi dari semua pembahasan untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Everything trending in social media, yang kami suguhkan ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Aksi YB Syed Saddiq “merempit” pada malam tahun baru ini mendapat pelbagai respon lucu dan nakal dari netizen...
link : Aksi YB Syed Saddiq “merempit” pada malam tahun baru ini mendapat pelbagai respon lucu dan nakal dari netizen...

Baca juga


Aksi YB Syed Saddiq “merempit” pada malam tahun baru ini mendapat pelbagai respon lucu dan nakal dari netizen...



Pada malam tahun baru, Yg Syed Saddiiq tidak ketinggalan meraikan bersama-sama anak muda. Dengan menaiki motor RXZ, dia bersama beberapa buah  motor sikal merempit ke dataran. Tapi apa yang menjadi perhatian warganet ialah cara dia memegang belakang motor. Mungkin dia berasa tidak seleasa atau gayat

Aapa-apa pun yang dilakukan oleh Yb Syed Saddiq dalam mendekati anak-anak muda, beliau harus dipuji. Beliau sanggup turun bersama-sama untuk beramah mesra dengan warga kota untuk meraikan tahun baru 2019

Berikut komen2 nakal dari netizan:

“Takut jatuh ke. Asyik pegang besi belakang.”

“Bangla..kalo bonceng suka pegang belakang”

“Elok je muka takde kesan luka”

I”ni cara dia tawan anak mudaaa… Bermula dari matvrepit or mat motor hahaha”

“Pegang besi rack blkng tuh..aduh..kelako lah…xp3la ape2 pon die nk tgk ape yg org lain naik moto buat..so die buat..bgusla..tp jgn mule2 je mcm nie last2 xjadi ape..”

“Hati2…Nanti jatuh lagi…”

Kalau Bonceng Motor, Bahagian Mana Korang Akan Pegang? Lihat Jawapan Di Sini



Korang mesti pernah naik motor kan? Kalau korang bonceng motor, tangan korang akan automatik pegang pada bahagian mana? Bahu, pinggang, belakang ataupun korang takkan pegang apa-apa? Sebab apa kami tanya? Haa lepas korang dah pilih, korang akan tahu personaliti diri korang sebenarnya macam mana.

Apa-apapun, pilih dulu antara keempat-empat jawapan ni. Kemudian, rujuk keterangan jawapan seperti di bawah:

A. Pinggang
Seorang yang romantis, sukakan kehidupan, manja dan sentiasa mahu dilindungi oleh seseorang. Pasangan yang sesuai untuk korang adalah mereka yang matang, stabil dan sama romantis macam diri korang jugak! Lagi satu, korang ni merupakan boleh dikatakan sentiasa memerlukan seseorang bersama-sama setiap masa. Mungkin boleh dikategorikan sebagai seorang yang clingy terhadap rakan dan pasangan.

B. Bahu
Korang mementingkan kualiti hidup. Korang gemar berjalan-jalan dan menikmati aktiviti luar. Maknanya, korang ni seorang yang suka explore dan tak hanya duduk di satu tempat saja. Orang kata tak boleh duduk diamlah, mesti ada je benda korang nak buat. Korang turut mengharapkan pasangan yang mempunyai minat yang sama dan menghargai diri korang sepenuhnya.

C. Tak pegang apa-apa
Korang merupakan seorang yang suka membuatkan orang ketawa dan bahagia. Korang sukakan kehidupan yang ceria dan very lively. Kiranya sesiapa saja suka berkawan dan senang bergaul dengan diri korang ni sebab personaliti ceria yang korang ada tu.

D. Belakang
Seorang yang sangat realistik dan jujur. Kalau korang rasa perkara tu salah, korang akan cakap salah. Korang sangat sukakan ketenangan dan hidup yang sederhana. Orang yang memeiliki personaliti ni selalunya tak kisah pun kalau kena terperap duduk di rumah sebab korang bukan orang yang cepat bosan.

artikal by: celotehsaje.com

Sumber Aksi YB Syed Saddiq “merempit” pada malam tahun baru ini mendapat pelbagai respon lucu dan nakal dari netizen...


Demikianlah Artikel Aksi YB Syed Saddiq “merempit” pada malam tahun baru ini mendapat pelbagai respon lucu dan nakal dari netizen...

Sekianlah artikel Aksi YB Syed Saddiq “merempit” pada malam tahun baru ini mendapat pelbagai respon lucu dan nakal dari netizen... kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, Karena keterbatasan pengetahuan maupun pengalaman kami, Kami yakin masih banyak kekurangan dalam makalah ini, Oleh karena itu kami sangat mengharapkan saran dan kritik yang membangun dari pembaca demi kesempurnaan artikel ini.

Subscribe to receive free email updates: