“Sejujurnya, Saya Kecewa Sangat Dengan Mereka!” – Bekas Adik Ipar Dedah Perangai Keluarga Shila Amzah

“Sejujurnya, Saya Kecewa Sangat Dengan Mereka!” – Bekas Adik Ipar Dedah Perangai Keluarga Shila Amzah - Apakah sahabat sedang mencari informasi tentang Trending News Today ?, Nah isi dalam Artikel ini disusun agar pembaca dapat memperluas pegetahuan tentang “Sejujurnya, Saya Kecewa Sangat Dengan Mereka!” – Bekas Adik Ipar Dedah Perangai Keluarga Shila Amzah, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan referensi dari semua pembahasan untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Everything trending in social media, yang kami suguhkan ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : “Sejujurnya, Saya Kecewa Sangat Dengan Mereka!” – Bekas Adik Ipar Dedah Perangai Keluarga Shila Amzah
link : “Sejujurnya, Saya Kecewa Sangat Dengan Mereka!” – Bekas Adik Ipar Dedah Perangai Keluarga Shila Amzah

Baca juga


“Sejujurnya, Saya Kecewa Sangat Dengan Mereka!” – Bekas Adik Ipar Dedah Perangai Keluarga Shila Amzah



Rumah tangga pasangan ini cuma bertahan setahun lebih sahaja.

Hanya setahun lebih bergelar adik ipar kepada Shila Amzah, wanita bernama Nurul Anis Waheeda Mohd.

Mokhlis meluahkan kekecewaannya terhadap keluarga penyanyi popular berkenaan lantaran kegagalan bekas suaminya, Amir Shafiq Amir Amzah, 26, membayar nafkah anak tunggal mereka.





Anis mendedahkan, lelaki terbabit gagal menyediakan wang nafkah bulanan sebanyak RM1,300 biarpun mahkamah telah memerintahkannya berbuat demikian sejak November 2017.

Nafkah bulanan sebanyak RM1,300 buat anak mereka langsung tidak diterima sejak setahun lalu.

Bukan itu sahaja, Anis yang banyak menanggung kos perbelanjaan harian rumah tangga mereka turut berjaya memperoleh hak tuntutan mutaah berjumlah RM20,000.



TUNTUTAN MUTAAH ITU HARUS DIJELASKAN MENERUSI DUA KALI PEMBAYARAN DALAM TEMPOH TIGA BULAN DARI TARIKH KEPUTUSAN MAHKAMAH DIBUAT IAITU PADA OKTOBER 2018.

“AKHIRNYA SAYA BUNTU DAN TIDAK TAHU CARA HENDAK MENGATASI MASALAH INI SELAIN TERPAKSA MENCERITAKAN PERKARA INI KEPADA PIHAK MEDIA UNTUK HEBAHAN UMUM.

Tuntutan mutaah berjumlah RM20,000 yang diperintahkan mahkamah juga gagal dilunaskan oleh adik Shila Amzah.

LEBIH MEMBINGUNGKAN, BEKAS MENTUA SAYA SEOLAH-OLAH MERELAKAN PERBUATAN ANAK LELAKI MEREKA YANG LANGSUNG TIDAK BERTANGGUNGJAWAB, TERMASUKLAH MENGENDAHKAN KEWUJUDAN ZURIAT TUNGGAL KAMI,” UJAR ANIS SAMBIL MENGENANGKAN NASIB YANG BAKAL DILALUI ANAK DAN DIRINYA.

Pasangan tersebut dikurniakan seorang cahaya mata, Amir Aryan Khalish yang berusia tiga tahun setelah bernikah pada 31 Ogos 2014, namun tidak sampai setahun menempuhi alam perkahwinan, mereka bercerai pada 15 Mei 2016.

Sumber : GengJoyah via anews

Sumber “Sejujurnya, Saya Kecewa Sangat Dengan Mereka!” – Bekas Adik Ipar Dedah Perangai Keluarga Shila Amzah


Demikianlah Artikel “Sejujurnya, Saya Kecewa Sangat Dengan Mereka!” – Bekas Adik Ipar Dedah Perangai Keluarga Shila Amzah

Sekianlah artikel “Sejujurnya, Saya Kecewa Sangat Dengan Mereka!” – Bekas Adik Ipar Dedah Perangai Keluarga Shila Amzah kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, Karena keterbatasan pengetahuan maupun pengalaman kami, Kami yakin masih banyak kekurangan dalam makalah ini, Oleh karena itu kami sangat mengharapkan saran dan kritik yang membangun dari pembaca demi kesempurnaan artikel ini.

Subscribe to receive free email updates: