Kisah lelaki OKU ini jadi inspirasi ramai, Maafkan aku Tuhan, kerana selalu mengeluh dengan rezeki yang kau berikan..

Kisah lelaki OKU ini jadi inspirasi ramai, Maafkan aku Tuhan, kerana selalu mengeluh dengan rezeki yang kau berikan.. - Apakah sahabat sedang mencari informasi tentang Trending News Today ?, Nah isi dalam Artikel ini disusun agar pembaca dapat memperluas pegetahuan tentang Kisah lelaki OKU ini jadi inspirasi ramai, Maafkan aku Tuhan, kerana selalu mengeluh dengan rezeki yang kau berikan.., kami telah mempersiapkan artikel ini dengan referensi dari semua pembahasan untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Everything trending in social media, yang kami suguhkan ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Kisah lelaki OKU ini jadi inspirasi ramai, Maafkan aku Tuhan, kerana selalu mengeluh dengan rezeki yang kau berikan..
link : Kisah lelaki OKU ini jadi inspirasi ramai, Maafkan aku Tuhan, kerana selalu mengeluh dengan rezeki yang kau berikan..

Baca juga


Kisah lelaki OKU ini jadi inspirasi ramai, Maafkan aku Tuhan, kerana selalu mengeluh dengan rezeki yang kau berikan..



Syahrain Fadzil memilih untuk menjadi seorang penghantar makanan, Food Panda. Membonceng motosikalnya ke serata tempat, untuk menghantar makanan walau ke mana sahaja, kisah lelaki OKU ini telah mendapat perhatian ramai dan menjadi inspirasi kepada netizen.

Seorang pengguna Twitter, telah memuat naik video bersama Syahrin, ketika pemuda itu menghantar makanan kepadanya. Berikutan posting tersebut, kisah lelaki ini telah tular di laman sosial.

Walau serba kurang, ia bukan alasan

Ketika disoal, Syahrin memberitahu bahawa dalam semingg beliau berupaya memperoleh pendapatan dalam RM600 hingga RM800. Mengakui bahawa dia sudah biasa menunggang motosikal demi tuntutan pekerjaannya, pengguna Twitter itu turut meninggalkan nombor telefon Syahrin kepada sesiapa yang ingin mendapatkan khidmatnya.


Subhanallah, hebatnya bro ni! Jiwa besar…

Selepas kisah ini tular, rata-rata ramai yang telah meninggalkan komen memuji semangat kental pemuda ini. Mereka turut tersentuh melihat kecekalan Syahrin bekerja sebagai penghantar makanan.

Ada juga yang tertanya-tanya bagaimana lelaki ini membonceng motosikal, walau serba kekurangannya. Seorang pengguna Twitter telah meninggalkan klip video Syahrin membonceng motosikal.




Tabik spring! Memang terinspirasi dengan kisah Syahrin…




Sumber : Twitter via ohmymedia


Sumber Kisah lelaki OKU ini jadi inspirasi ramai, Maafkan aku Tuhan, kerana selalu mengeluh dengan rezeki yang kau berikan..


Demikianlah Artikel Kisah lelaki OKU ini jadi inspirasi ramai, Maafkan aku Tuhan, kerana selalu mengeluh dengan rezeki yang kau berikan..

Sekianlah artikel Kisah lelaki OKU ini jadi inspirasi ramai, Maafkan aku Tuhan, kerana selalu mengeluh dengan rezeki yang kau berikan.. kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, Karena keterbatasan pengetahuan maupun pengalaman kami, Kami yakin masih banyak kekurangan dalam makalah ini, Oleh karena itu kami sangat mengharapkan saran dan kritik yang membangun dari pembaca demi kesempurnaan artikel ini.

Subscribe to receive free email updates: