Isu Harga Makanan Mahal, Ini Penjelasan Dari KFC Yang Ramai Tidak Tahu..

Isu Harga Makanan Mahal, Ini Penjelasan Dari KFC Yang Ramai Tidak Tahu.. - Apakah sahabat sedang mencari informasi tentang Trending News Today ?, Nah isi dalam Artikel ini disusun agar pembaca dapat memperluas pegetahuan tentang Isu Harga Makanan Mahal, Ini Penjelasan Dari KFC Yang Ramai Tidak Tahu.., kami telah mempersiapkan artikel ini dengan referensi dari semua pembahasan untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Everything trending in social media, yang kami suguhkan ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Isu Harga Makanan Mahal, Ini Penjelasan Dari KFC Yang Ramai Tidak Tahu..
link : Isu Harga Makanan Mahal, Ini Penjelasan Dari KFC Yang Ramai Tidak Tahu..

Baca juga


Isu Harga Makanan Mahal, Ini Penjelasan Dari KFC Yang Ramai Tidak Tahu..



Syarikat makanan segera Kentucky Fried Chicken (KFC) menjelaskan bahawa bermula Disember 2018, harga makanan yang disenaraikan adalah termasuk 6 peratus cukai jualan dan perkhidmatan (SST).

KFC dalam kenyataannya berkata, terdapat beberapa pelarasan kecil bagi harga produknya untuk memastikan syarikat berkenaan dapat terus menyediakan perkhidmatan terbaik kepada pelanggan.

“Untuk tujuan ini, kami berharap para pelanggan memahami menu kami telah disediakan secara khusus untuk menawarkan nilai bagi memenuhi kehendak pelanggan yang berbeza,” kata kenyataan itu.




Mengulas berita yang tular di media sosial yang membandingkan harga Snack & Dinner Plate, katanya, pakej yang ditawarkan tersebut tidak pernah dijual pada harga RM12.50 sejak dilancarkan pada tahun 2015.

Sejak semalam, kecoh di laman-laman sosial Facebook mengenai kenaikan mendadak harga ayam KFC yang disifatkan pengguna terlalu tinggi.

Dikatakan harga set ayam Snack Plate yang sebelum ini berharga RM12.30 naik kepada RM15.30 manakala Dinner Plate dari RM15.60 kepada RM19.60

Sumber: Utusan Online

Sumber Isu Harga Makanan Mahal, Ini Penjelasan Dari KFC Yang Ramai Tidak Tahu..


Demikianlah Artikel Isu Harga Makanan Mahal, Ini Penjelasan Dari KFC Yang Ramai Tidak Tahu..

Sekianlah artikel Isu Harga Makanan Mahal, Ini Penjelasan Dari KFC Yang Ramai Tidak Tahu.. kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, Karena keterbatasan pengetahuan maupun pengalaman kami, Kami yakin masih banyak kekurangan dalam makalah ini, Oleh karena itu kami sangat mengharapkan saran dan kritik yang membangun dari pembaca demi kesempurnaan artikel ini.

Subscribe to receive free email updates: