Doktor dah banyak kali pesan JANGAN PERGI tapi nak jugak… akibatnya..

Doktor dah banyak kali pesan JANGAN PERGI tapi nak jugak… akibatnya.. - Apakah sahabat sedang mencari informasi tentang Trending News Today ?, Nah isi dalam Artikel ini disusun agar pembaca dapat memperluas pegetahuan tentang Doktor dah banyak kali pesan JANGAN PERGI tapi nak jugak… akibatnya.., kami telah mempersiapkan artikel ini dengan referensi dari semua pembahasan untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Everything trending in social media, yang kami suguhkan ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Doktor dah banyak kali pesan JANGAN PERGI tapi nak jugak… akibatnya..
link : Doktor dah banyak kali pesan JANGAN PERGI tapi nak jugak… akibatnya..

Baca juga


Doktor dah banyak kali pesan JANGAN PERGI tapi nak jugak… akibatnya..



Puteri Sarah Liyana, pelakon yang juga isteri kepada pengarah terkenal Syamsul Yusof, kini sedang hamil.

Pelakon ini ada mendedahkan, keadaannya yang sedang hamil menyebabkan dia selalu diingatkan oleh para doktor supaya lebih berhati-hati, apatah lagi ianya melibatkan aktiviti dan perjalanan jauh.

Puteri Sarah dan keluarganya ketika ini berada di tanah suci bagi menunaikan umrah dan sebenarnya doktor ada menasihatinya supaya jangan pergi ke sana kerana bimbang akan kandungannya kerana eprjalanan yang agak jauh selain kepenatan ketika berada di tanah suci itu.

Namun, Puteri Sarah tetap dengan pendiriannya untuk menunaikan umrah. Puteri Sarah akui dia rasa puas kerana dapat beribadah.

Ini pendedahan dari Puteri Sarah:

“It ain’t easy and extremely tired when u’re 23 weeks pregnant and ur baby is very, very, very clingy Nak2 time solat pun nak berdukung.



“Tapi alhamdulillah suami banyak dukung especially time tawaf, family members yang lain pun tolong jaga syaikhul. Allah permudahkan semua kerana niat nak beribadah.

“Doctor banyak kali pesan JANGAN PERGI tapi nak jugak sebab taknak ketinggalan nak ikut family beribadat sama2. Segala cucuk vaccines ambil sebab timelah ni kita paling fragile (pls take note preggy mums. Persiapkan diri anda ask ur gynae apa vaccines BOLEH & KENA AMBIL. U don’t wanna take the risk pergi empty handed je),”

“Penat memang penat, after habis tawaf mesti bagitau suami perut rasa ketat sangat, kaki badan semua sakit and sometimes syaikhul taknak dekat orang lain nak mama dia jugak.

“Adik syaikhul pun boleh tahan. Kicking everytime. Tapi hati puas , happy Allah sahaja yang tau”



Mereka telah pun berangkat ke tanah suci pada 19 November lalu. Semoga Puteri Sarah dan keluarga mendapat umrah yang mambrur dan dipermudahkan segala urusan.

Sumber Doktor dah banyak kali pesan JANGAN PERGI tapi nak jugak… akibatnya..


Demikianlah Artikel Doktor dah banyak kali pesan JANGAN PERGI tapi nak jugak… akibatnya..

Sekianlah artikel Doktor dah banyak kali pesan JANGAN PERGI tapi nak jugak… akibatnya.. kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, Karena keterbatasan pengetahuan maupun pengalaman kami, Kami yakin masih banyak kekurangan dalam makalah ini, Oleh karena itu kami sangat mengharapkan saran dan kritik yang membangun dari pembaca demi kesempurnaan artikel ini.

Subscribe to receive free email updates: