Kini Tidak Lagi Berstatus Solo, Lee Kwang Soo Dan Lee Sun Bin Sah Bercinta Selepas Bertemu Dalam Running Man

Kini Tidak Lagi Berstatus Solo, Lee Kwang Soo Dan Lee Sun Bin Sah Bercinta Selepas Bertemu Dalam Running Man - Apakah sahabat sedang mencari informasi tentang Trending News Today ?, Nah isi dalam Artikel ini disusun agar pembaca dapat memperluas pegetahuan tentang Kini Tidak Lagi Berstatus Solo, Lee Kwang Soo Dan Lee Sun Bin Sah Bercinta Selepas Bertemu Dalam Running Man, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan referensi dari semua pembahasan untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Everything trending in social media, yang kami suguhkan ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Kini Tidak Lagi Berstatus Solo, Lee Kwang Soo Dan Lee Sun Bin Sah Bercinta Selepas Bertemu Dalam Running Man
link : Kini Tidak Lagi Berstatus Solo, Lee Kwang Soo Dan Lee Sun Bin Sah Bercinta Selepas Bertemu Dalam Running Man

Baca juga


Kini Tidak Lagi Berstatus Solo, Lee Kwang Soo Dan Lee Sun Bin Sah Bercinta Selepas Bertemu Dalam Running Man



Anggota Running Man, Lee Kwang Soo dilaporkan sedang menjalin hubungan cinta dengan pelakon Lee Sun Bin selepas bertemu menerusi program popular berkenaan.

Berita itu disahkan menerusi kenyataan rasmi oleh agensinya, King Kong by Starship sebenar tadi.

“Lee Kwang Soo dan Lee Sun Bin bercinta sudah hampir lima bulan. Selepas bertemu dalam Running Man, mereka berdua menjadi akrab dan kemudiannya bercinta.



“Pasangan ini juga sering menemani antara satu sama lain dan memperkenalkan diri mereka sebagai pasangan kekasih,” jelas wakil agensinya.

Terdahulu, Sun Bin pernah menunjukkan minatnya terhadap Kwang Soo menerus salah satu episod Running Man.

Kwang Soo kemudiannya memberikan respon secara gurauan: “Saya membat keputusan untuk bercinta dengan Lee Sun Bin. Kami akan membuat pengumuman mengenai perkahwinan kami minggu depan,” ujarnya sambil ketawa.

Tahniah buat Lee Kwang Soo dan Lee Sun Bin

Sumber: Soompi

Artikel menarik lain

"Is That Baby Bump ..." - Betul Ke Fazura Mengandung?


Sepotong video yang dikongsi pelakon popular Fattah Amin ketika bercuti bersama isterinya, aktres jelita Fazura mendapat perhatian ramai.

Perkongsian itu dimuat naik menerusi sebuah entri di akaun Instagram miliknya.

Menerusi video itu, Fattah merakam keletah Fazura yang sedang bersantai di tepi laut sambil diiringi lagu 'Can't Take My Eyes Off You'.


Menjengah di ruangan komen, rata-rata pengikut Fattah cuba meneka yang Fazura telah hamil apabila kelihatan 'baby bump' di dalam video tersebut.



Di samping itu, segelintir netizen turut mendoakan semoga pasangan tersebut dikurniakan cahaya mata serta rumah tangga mereka kekal bahagia. 

Walau bagaimanapun sehingga kini Fattah dan Fazura belum memberi sebarang kenyataan mengenai isu tersebut.

Difahamkan Fattah dan Fazura kini sedang bercuti bersama di Maldives.

Sumber : Gempak.com


Sumber Kini Tidak Lagi Berstatus Solo, Lee Kwang Soo Dan Lee Sun Bin Sah Bercinta Selepas Bertemu Dalam Running Man


Demikianlah Artikel Kini Tidak Lagi Berstatus Solo, Lee Kwang Soo Dan Lee Sun Bin Sah Bercinta Selepas Bertemu Dalam Running Man

Sekianlah artikel Kini Tidak Lagi Berstatus Solo, Lee Kwang Soo Dan Lee Sun Bin Sah Bercinta Selepas Bertemu Dalam Running Man kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, Karena keterbatasan pengetahuan maupun pengalaman kami, Kami yakin masih banyak kekurangan dalam makalah ini, Oleh karena itu kami sangat mengharapkan saran dan kritik yang membangun dari pembaca demi kesempurnaan artikel ini.

Subscribe to receive free email updates: