Perangai Terlajak Biadap Dan Liar Anak-Anak Muda Pada Malam Tahun Baru 2019 Dikecam Berjemaah Oleh Netizen.

Perangai Terlajak Biadap Dan Liar Anak-Anak Muda Pada Malam Tahun Baru 2019 Dikecam Berjemaah Oleh Netizen. - Apakah sahabat sedang mencari informasi tentang Trending News Today ?, Nah isi dalam Artikel ini disusun agar pembaca dapat memperluas pegetahuan tentang Perangai Terlajak Biadap Dan Liar Anak-Anak Muda Pada Malam Tahun Baru 2019 Dikecam Berjemaah Oleh Netizen., kami telah mempersiapkan artikel ini dengan referensi dari semua pembahasan untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Everything trending in social media, yang kami suguhkan ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Perangai Terlajak Biadap Dan Liar Anak-Anak Muda Pada Malam Tahun Baru 2019 Dikecam Berjemaah Oleh Netizen.
link : Perangai Terlajak Biadap Dan Liar Anak-Anak Muda Pada Malam Tahun Baru 2019 Dikecam Berjemaah Oleh Netizen.

Baca juga


Perangai Terlajak Biadap Dan Liar Anak-Anak Muda Pada Malam Tahun Baru 2019 Dikecam Berjemaah Oleh Netizen.



Tibanya tahun baharu, sambutan yang diraikan golongan anak muda amat menggusarkan, bukan kerana pertunjukan bunga api, tetapi pesta bebas antara lelaki dan perempuan dan juga akhlak mereka.

Terbaru tular video di media sosial menunjukkan perangai dan akhlak anak muda yang amat biadap terhadap polis dipercayai di Teluk Chempedak, Kuantan dalam acara menyambut tahun baru.

Hasil penelitian di dalam video terbabit mendapati orang ramai berusia antara 15 hingga 35 tahunberkumpul di tepi jalan tersebut dan terus menganggu anggota polis yang bertugas.

Rata-rata mengecam tindakan anak muda ini yang dikatakan amat biadap




Sesetengah menyeru Polis Diraja Malaysi untuk mengambil tindakan segera



Macam ini perangai anak-anak muda Tahun Baru 2019?

Pemikiran, Tindakan (tidak bertamadun dan biadab). Nilai-nilai yg semakin mundur.

Lokasi : Teluk Chempedak,Kuantan




Berbeza acara di Shah Alam, Selawat ganti persembahan bunga api, konsert artis

HUJAN tidak menghalang lebih 1,000 orang hadir berselawat di Dataran Kemerdekaan, Shah Alam, sempena sambutan Tahun Baharu 2019.

Sambutan di bandar raya ini disambut dengan gema bacaan selawat berbanding acara percikan bunga api dan persembahan artis tempatan seperti kebiasaannya.

Tinjauan mendapati kawasan itu dipenuhi pengunjung yang menunggu detik 12 malam biarpun hujan bermula 9.30 malam tadi.

Bacaan selawat itu diketuai pendakwah terkenal Al-Habib Ali Zaenal Abidin Al-Hamid itu sebagai tanda kesyukuran kerana diberi rahmat oleh Allah SWT untuk melangkah ke tahun 2019.

Program Selangor Berselawat 2019 itu turut membabitkan kumpulan qasidah, Nur Ahli Badar dan artis tempatan, Lah Ahmad.

Turut hadir, Menteri Besar Selangor, Amirudin Shari dan Pengerusi Jawatankuasa Tetap Pembangunan Generasi Muda, Sukan dan Pembangunan Modal Insan Selangor, Mohd Khairuddin Othman.

Sementara itu, Amirudin ketika berucap berkata, program berkenaan perlu dijadikan medium dan platform untuk membawa komuniti warga Selangor hadir bersama menyambut ambang 2019 dengan aktiviti yang lebih bermanfaat.

“Hargai persaudaraan sesama kita dan jangan runtuhkannya. Jadilah kita berperanan membangunkan umat Islam,” katanya.

Sumber Metro tv

Artikel dari http://celotehsaje.com

Sumber Perangai Terlajak Biadap Dan Liar Anak-Anak Muda Pada Malam Tahun Baru 2019 Dikecam Berjemaah Oleh Netizen.


Demikianlah Artikel Perangai Terlajak Biadap Dan Liar Anak-Anak Muda Pada Malam Tahun Baru 2019 Dikecam Berjemaah Oleh Netizen.

Sekianlah artikel Perangai Terlajak Biadap Dan Liar Anak-Anak Muda Pada Malam Tahun Baru 2019 Dikecam Berjemaah Oleh Netizen. kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, Karena keterbatasan pengetahuan maupun pengalaman kami, Kami yakin masih banyak kekurangan dalam makalah ini, Oleh karena itu kami sangat mengharapkan saran dan kritik yang membangun dari pembaca demi kesempurnaan artikel ini.

Subscribe to receive free email updates: