"Sekolah Kebangsaan Sudah Jadi Macam Sekolah Agama" – Perdana Menteri, Tun Mahathir

"Sekolah Kebangsaan Sudah Jadi Macam Sekolah Agama" – Perdana Menteri, Tun Mahathir - Apakah sahabat sedang mencari informasi tentang Trending News Today ?, Nah isi dalam Artikel ini disusun agar pembaca dapat memperluas pegetahuan tentang "Sekolah Kebangsaan Sudah Jadi Macam Sekolah Agama" – Perdana Menteri, Tun Mahathir, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan referensi dari semua pembahasan untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Everything trending in social media, yang kami suguhkan ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : "Sekolah Kebangsaan Sudah Jadi Macam Sekolah Agama" – Perdana Menteri, Tun Mahathir
link : "Sekolah Kebangsaan Sudah Jadi Macam Sekolah Agama" – Perdana Menteri, Tun Mahathir

Baca juga


"Sekolah Kebangsaan Sudah Jadi Macam Sekolah Agama" – Perdana Menteri, Tun Mahathir



Mahathir berkata, kerajaan akan mengkaji semula kurikulum sekolah. Sekolah kebangsaan sudah menjadi sekolah agama, kata Tun Dr. Mahathir Mohamad.

Perdana Menteri berkata, ini kerana sesi pembelajaran hanya memfokuskan kepada subjek agama Islam dan tidak pada subjek lain.

Justeru, katanya kerajaan akan mengkaji semula kurikulum sekolah.



“Seseorang telah menukar kurikulum sekolah kebangsaan. Ia sudah menjadi sekolah agama, mereka belajar Islam tetapi tidak belajar subjek lain.

“Hasilnya, pelajar tidak berapa mahir dalam subjek-subjek yang akan membantu mendapatkan kerja, tetapi mereka menjadi ulama,” katanya pada ucapan Majlis Makan Malam Persatuan Bekas Pelajar Kolej Sultan Abdul Hamid di Nexus, Bangsar di sini hari ini.

Sumber: Kosmo Online

Sumber "Sekolah Kebangsaan Sudah Jadi Macam Sekolah Agama" – Perdana Menteri, Tun Mahathir


Demikianlah Artikel "Sekolah Kebangsaan Sudah Jadi Macam Sekolah Agama" – Perdana Menteri, Tun Mahathir

Sekianlah artikel "Sekolah Kebangsaan Sudah Jadi Macam Sekolah Agama" – Perdana Menteri, Tun Mahathir kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, Karena keterbatasan pengetahuan maupun pengalaman kami, Kami yakin masih banyak kekurangan dalam makalah ini, Oleh karena itu kami sangat mengharapkan saran dan kritik yang membangun dari pembaca demi kesempurnaan artikel ini.

Subscribe to receive free email updates: