Muat Naik Video Bersama Kekasih Dilaman IG, Pelakon Popular Johan As'ari Ditegur Netizen Kerana Membiarkan...

Muat Naik Video Bersama Kekasih Dilaman IG, Pelakon Popular Johan As'ari Ditegur Netizen Kerana Membiarkan... - Apakah sahabat sedang mencari informasi tentang Trending News Today ?, Nah isi dalam Artikel ini disusun agar pembaca dapat memperluas pegetahuan tentang Muat Naik Video Bersama Kekasih Dilaman IG, Pelakon Popular Johan As'ari Ditegur Netizen Kerana Membiarkan..., kami telah mempersiapkan artikel ini dengan referensi dari semua pembahasan untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Everything trending in social media, yang kami suguhkan ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Muat Naik Video Bersama Kekasih Dilaman IG, Pelakon Popular Johan As'ari Ditegur Netizen Kerana Membiarkan...
link : Muat Naik Video Bersama Kekasih Dilaman IG, Pelakon Popular Johan As'ari Ditegur Netizen Kerana Membiarkan...

Baca juga


Muat Naik Video Bersama Kekasih Dilaman IG, Pelakon Popular Johan As'ari Ditegur Netizen Kerana Membiarkan...



Pelakon Johan As'ari telah berkongsi sebuah video yang memuatkan beberapa keping foto bersama teman wanitanya, Nazejulaiti.

Menerusi entri terbaharu di IG, Johan mendedahkan rupa kekasih hatinya serta menulis kapsyen yang menunjukkan hatinya sudah dimiliki.

"Menantimu adalah keputusan terindah ketika jarak memisahkan kita kerana mencintai mu adalah ingin ku," tulis Johan.

Rata-rata rakan artis serta pengikut mengucapkan tahniah serta mendoakan semoga hubungan mereka ke jinjang pelamin.

Namun, ada segelintir peminat yang menegur Johan kerana berkongsi beberapa keping foto teman wanitanya ketika tidak bertudung.

"@aydaamirarose99: Agama kuat, baca al quran sedap.. Kenapa girlfriend dedah aurat?"

"@epulgary: Bro, bukan nak sibuk tapi nak nasihat atas dasar kita saudara seagama, delete la post ni sbb dah buka aurat insan yang tersayang. Takde gunanya post video ngaji dan belajar agama kalau post aurat insan yang tersayang ni. Andai nasihat ni menyakitkan hati, maafkan saya sebab saya nasihat atas dasar kita saudara seagama."








Sumber : gempak.com

Sumber Muat Naik Video Bersama Kekasih Dilaman IG, Pelakon Popular Johan As'ari Ditegur Netizen Kerana Membiarkan...


Demikianlah Artikel Muat Naik Video Bersama Kekasih Dilaman IG, Pelakon Popular Johan As'ari Ditegur Netizen Kerana Membiarkan...

Sekianlah artikel Muat Naik Video Bersama Kekasih Dilaman IG, Pelakon Popular Johan As'ari Ditegur Netizen Kerana Membiarkan... kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, Karena keterbatasan pengetahuan maupun pengalaman kami, Kami yakin masih banyak kekurangan dalam makalah ini, Oleh karena itu kami sangat mengharapkan saran dan kritik yang membangun dari pembaca demi kesempurnaan artikel ini.

Subscribe to receive free email updates: