(Video) Pelakon Kemboja dirasuk hantu, tetapi translation netizen menghibur hati

(Video) Pelakon Kemboja dirasuk hantu, tetapi translation netizen menghibur hati - Apakah sahabat sedang mencari informasi tentang Trending News Today ?, Nah isi dalam Artikel ini disusun agar pembaca dapat memperluas pegetahuan tentang (Video) Pelakon Kemboja dirasuk hantu, tetapi translation netizen menghibur hati, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan referensi dari semua pembahasan untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Everything trending in social media, yang kami suguhkan ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : (Video) Pelakon Kemboja dirasuk hantu, tetapi translation netizen menghibur hati
link : (Video) Pelakon Kemboja dirasuk hantu, tetapi translation netizen menghibur hati

Baca juga


(Video) Pelakon Kemboja dirasuk hantu, tetapi translation netizen menghibur hati

Viral di media sosial video seorang pelakon yang melakonkan watak hantu telah dirasuk hantu sehingga mencederakan pelakon wanita. 
Dalam kejadian yang berlaku di Kemboja itu, produksi berkenaan sedang menjalani penggambaran filem hantu. Namun semasa penggambaran sedang dijalanlam. pelakon yang melakonkan watak hantu itu telah dirasuk. 
Pelakon itu kemudian telah menyerang seorang pelakon wanita sehingga mengalami trauma dan cedera ringan di lehernya dipercayai dibelit dengan dawai. 
Dalam video berkenaan, kru-kru produksi sedang cuba bercakap dengan 'hantu' berkenaan agar keluar dan meninggalkan tempat itu. 
Sementara itu, ada beberapa netizen dari Malaysia menterjemahan kejadian itu. 
"Diorang berlakon cerita hantu. Pastu pelakon yang bawak watak hantu tu asyik salah dialog je. Last-last dia malas berlakon, dia duduk dalam bilik itu seorang-seorang. Merajuk sebab tak pandai berlakon. 
"Yang perempuan itu pula stress dapat pairing yang tak pandai berlakon. Dia berlari keluar dari rumah itu dan terlanggar ampaian baju jiran sebelah. Itu yang ada kesan dawai di leher dia tu," terjemahan dari Mohd Azhari Jerry. 
"Dalam bideo nya, sida benung nguji bejaku ngasuh antu nya pansut ari tubuh pelakun nya. Utai tu amat nyadi ba Kemboja din," terjemahan Abeng Acj. 


Sumber (Video) Pelakon Kemboja dirasuk hantu, tetapi translation netizen menghibur hati


Demikianlah Artikel (Video) Pelakon Kemboja dirasuk hantu, tetapi translation netizen menghibur hati

Sekianlah artikel (Video) Pelakon Kemboja dirasuk hantu, tetapi translation netizen menghibur hati kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, Karena keterbatasan pengetahuan maupun pengalaman kami, Kami yakin masih banyak kekurangan dalam makalah ini, Oleh karena itu kami sangat mengharapkan saran dan kritik yang membangun dari pembaca demi kesempurnaan artikel ini.

Subscribe to receive free email updates: