“Maaf jika terlalu ‘diva’ atau ‘berlagak’, saya komen yang ikhlas je. Lagipun hari ni first day PMS. Silap la” – Farah Nabilah

“Maaf jika terlalu ‘diva’ atau ‘berlagak’, saya komen yang ikhlas je. Lagipun hari ni first day PMS. Silap la” – Farah Nabilah - Apakah sahabat sedang mencari informasi tentang Trending News Today ?, Nah isi dalam Artikel ini disusun agar pembaca dapat memperluas pegetahuan tentang “Maaf jika terlalu ‘diva’ atau ‘berlagak’, saya komen yang ikhlas je. Lagipun hari ni first day PMS. Silap la” – Farah Nabilah, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan referensi dari semua pembahasan untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Everything trending in social media, yang kami suguhkan ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : “Maaf jika terlalu ‘diva’ atau ‘berlagak’, saya komen yang ikhlas je. Lagipun hari ni first day PMS. Silap la” – Farah Nabilah
link : “Maaf jika terlalu ‘diva’ atau ‘berlagak’, saya komen yang ikhlas je. Lagipun hari ni first day PMS. Silap la” – Farah Nabilah

Baca juga


“Maaf jika terlalu ‘diva’ atau ‘berlagak’, saya komen yang ikhlas je. Lagipun hari ni first day PMS. Silap la” – Farah Nabilah

Diberikan tanggungjawab sebagai juri jemputan untuk program Bintang Bersama Bintang Ahad lalu, pelakon baharu Farah Nabilah dikecam netizen yang menganggap beliau tidak layak untuk memberikan komen kerana masih hijau dalam industri hiburan.

"Maaf jika terlalu 'diva' atau 'berlagak', saya komen yang ikhlas je. Lagipun hari ni first day PMS. Silap la" - Farah Nabilah

“Maaf jika terlalu ‘diva’ atau ‘berlagak’, saya komen yang ikhlas je. Lagipun hari ni first day PMS. Silap la” – Farah Nabilah

Bukan itu sahaja, mereka turut mengatakan Farah bersikap terlalu berlagak dan “diva” serta dikatakan membuat mimik muka sombong setiap kali beliau memberi komen kepada peserta pertandingan lawak tersebut.

Menerima pelbagai kritikan, Farah menerusi akaun Twitternya memohon maaf kepada semua pihak dan menjelaskan beliau memberi komen secara ikhlas. Terpulanglah kepada netizen jika mereka mahu terima ataupun tidak. Farah juga akui mood beliau tidak stabil kerana ia merupakan hari pertama beliau datang bulan.

Sudah pun menutup ruangan komen di akaun Instagramnya, Farah memberitahu beliau  bukan takut dikecam tetapi tidak mahu netizen terus berbalah dan berbuat dosa.

Via: BN


Sumber “Maaf jika terlalu ‘diva’ atau ‘berlagak’, saya komen yang ikhlas je. Lagipun hari ni first day PMS. Silap la” – Farah Nabilah


Demikianlah Artikel “Maaf jika terlalu ‘diva’ atau ‘berlagak’, saya komen yang ikhlas je. Lagipun hari ni first day PMS. Silap la” – Farah Nabilah

Sekianlah artikel “Maaf jika terlalu ‘diva’ atau ‘berlagak’, saya komen yang ikhlas je. Lagipun hari ni first day PMS. Silap la” – Farah Nabilah kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, Karena keterbatasan pengetahuan maupun pengalaman kami, Kami yakin masih banyak kekurangan dalam makalah ini, Oleh karena itu kami sangat mengharapkan saran dan kritik yang membangun dari pembaca demi kesempurnaan artikel ini.

Subscribe to receive free email updates: