Pondan dipaksa lari, menjerit hingga keluar suara lelaki

Pondan dipaksa lari, menjerit hingga keluar suara lelaki - Apakah sahabat sedang mencari informasi tentang Trending News Today ?, Nah isi dalam Artikel ini disusun agar pembaca dapat memperluas pegetahuan tentang Pondan dipaksa lari, menjerit hingga keluar suara lelaki, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan referensi dari semua pembahasan untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Everything trending in social media, yang kami suguhkan ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Pondan dipaksa lari, menjerit hingga keluar suara lelaki
link : Pondan dipaksa lari, menjerit hingga keluar suara lelaki

Baca juga


Pondan dipaksa lari, menjerit hingga keluar suara lelaki

ACEH – INDONESIA. Polis di utara Aceh memaksa sekumpulan pondan berlari dan menjerit sehingga suara lelaki mereka kembali, kelmarin.

CNN mengatakan 12 lelaki pondan berkenaan ditahan selepas polis menyerbu lima butik kecantikan selepas mendapat aduan.

Kata polis, pihaknya juga mencukur rambut kumpulan pondan tersebut sehingga pendek dan memaksa mereka memakai pakaian lelaki sebelum disuruh berlari.

Pondan dipaksa lari, menjerit hingga keluar suara lelaki

Pondan dipaksa lari, menjerit hingga keluar suara lelaki

Ketua Polis Utara Aceh, Ahmad Untung Surianata berkata, cukur rambut dan memakai persalinan lelaki adalah sebahagian dari latihan untuk membawa pondan tersebut ke ‘lumrah asal’.

“Kami juga menyuruh mereka berlari sambil menjerit sehingga ‘suara lelaki’ mereka keluar,” kata Ahmad.

Operasi tersebut adalah sebahagian dari usaha polis untuk mengekang pengaruh LGBT yang semakin menular di negara konservatif tersebut.

Kesemua pondan yang ditahan juga dibawa ke balai polis untuk diberi kaunseling.

 Sumber: Sinar


Sumber Pondan dipaksa lari, menjerit hingga keluar suara lelaki


Demikianlah Artikel Pondan dipaksa lari, menjerit hingga keluar suara lelaki

Sekianlah artikel Pondan dipaksa lari, menjerit hingga keluar suara lelaki kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, Karena keterbatasan pengetahuan maupun pengalaman kami, Kami yakin masih banyak kekurangan dalam makalah ini, Oleh karena itu kami sangat mengharapkan saran dan kritik yang membangun dari pembaca demi kesempurnaan artikel ini.

Subscribe to receive free email updates: