"Netizen tak faham erti menjaga hati sesama manusia" - Haqiem Rusli terpaksa hadam 'kutukan'

"Netizen tak faham erti menjaga hati sesama manusia" - Haqiem Rusli terpaksa hadam 'kutukan' - Apakah sahabat sedang mencari informasi tentang Trending News Today ?, Nah isi dalam Artikel ini disusun agar pembaca dapat memperluas pegetahuan tentang "Netizen tak faham erti menjaga hati sesama manusia" - Haqiem Rusli terpaksa hadam 'kutukan', kami telah mempersiapkan artikel ini dengan referensi dari semua pembahasan untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Everything trending in social media, yang kami suguhkan ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : "Netizen tak faham erti menjaga hati sesama manusia" - Haqiem Rusli terpaksa hadam 'kutukan'
link : "Netizen tak faham erti menjaga hati sesama manusia" - Haqiem Rusli terpaksa hadam 'kutukan'

Baca juga


"Netizen tak faham erti menjaga hati sesama manusia" - Haqiem Rusli terpaksa hadam 'kutukan'

PENYANYI Haqiem Rusli meluahkan rasa kecewa dengan sikap netizen yang gemar mencari keburukan orang lain.
 
Luah Haqiem lagi, mereka juga memberikan komen-komen negatif sehingga tidak sedar adakalanya kutukan mereka itu melampaui batas.
 
Bagaimanapun kata Haqiem, perkara itu jugalah yang membangkitkan semangat untuk membuatkan dirinya terus maju, kuat dan berjaya dalam kerjaya.
 
“Aku akan terus menaik meninggalkan semua kutukan dari sesetengah netizen yang tak pandai dan tak faham apa itu erti “menjaga hati sesama manusia”
 
“Dan mereka yang cakap belakang akan terus berada di belakang aku dan aku akan terus memaafkan. Pedih? Hadam,”
tulis Haqiem di akaun Instagram (IG)nya semalam.
 

Dalam pada itu, rata-rata peminatnya meminta penyanyi muda itu untuk lebih tabah dan sentiasa kuat mengharungi liku-liku bergelar anak seni.
 
“Yes!! @haqiemrusli98_ yang mengutuk sebenarnya prihatin dengan anda. Anggap segala kutukan sebagai motivasi menaikkan prestasi. Go fight win,” -@innda_asmira
 
“Biarkan mereka mengata kerana manusia yang kurang pandai untuk memilih antara syurga atau neraka sahaja akan terus mengata. Sabar bro,” -@elmajulkapli
 

Foto: Instagram @haqiemrusli98_
 

Sumber "Netizen tak faham erti menjaga hati sesama manusia" - Haqiem Rusli terpaksa hadam 'kutukan'


Demikianlah Artikel "Netizen tak faham erti menjaga hati sesama manusia" - Haqiem Rusli terpaksa hadam 'kutukan'

Sekianlah artikel "Netizen tak faham erti menjaga hati sesama manusia" - Haqiem Rusli terpaksa hadam 'kutukan' kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, Karena keterbatasan pengetahuan maupun pengalaman kami, Kami yakin masih banyak kekurangan dalam makalah ini, Oleh karena itu kami sangat mengharapkan saran dan kritik yang membangun dari pembaca demi kesempurnaan artikel ini.

Subscribe to receive free email updates: