Mkhitaryan 'perli' Mourinho

Mkhitaryan 'perli' Mourinho - Apakah sahabat sedang mencari informasi tentang Trending News Today ?, Nah isi dalam Artikel ini disusun agar pembaca dapat memperluas pegetahuan tentang Mkhitaryan 'perli' Mourinho, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan referensi dari semua pembahasan untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Everything trending in social media, yang kami suguhkan ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Mkhitaryan 'perli' Mourinho
link : Mkhitaryan 'perli' Mourinho

Baca juga


Mkhitaryan 'perli' Mourinho

LONDON: Henrikh Mkhitaryan membuat kenyataan pedas terhadap bekas bos, Jose Mourinho, dengan mengatakan dia tidak sabar bermain bola sepak menyerang ketika dia bersedia membuat penampilan pertama bersama Arsenal.

Pemain antarabangsa Armenia itu yang menyertai kelab London itu minggu lalu dari Manchester United dalam pertukaran dengan Alexis Sanchez yang berpindah ke sana, tampak akan bermain menentang Swansea dalam aksi Liga Perdana awal pagi esok.

Mkhitaryan bergelut bagi mendapat tempat secara tetap dalam kesebelasan utama di Old Trafford dan bermain dalam banyak posisi serangan ketika 18 bulan di kelab itu.

Mourinho sentiasa dikritik kerana keengganan meletakkan pemain serangan lebih ramai dalam perlawanan besar walaupun memiliki ramai pemain baik.

Mkhitaryan, 29, berkata dalam temubual dengan UEFA pada 2009 bahawa dia mahu bermain buat Arsenal dan kini dia merealisasikan impian itu.

"Sudah tentu penting untuk mendapat rasa hormat daripada pengurus anda. Saya tahu dia (Wenger) sentiasa mahukan sesuatu dan dia gembira jika pemainnya mencari sesuatu yang baharu.

"Dia adalah satu daripada sebab saya menyertai Arsenal selain semua orang tahu dia adalah pengurus yang hebat.

"Saya sudah mengenalinya sejak lama dulu dan sudah tentu bukanlah sesuatu yang sukar untuk membuat keputusan datang ke Arsenal, kerana saya rasa cara Arsenal bermain (menjadikan) impian buat setiap pemain datang ke sini dan bermain bola sepak menyerang." - AFP



Sumber Mkhitaryan 'perli' Mourinho


Demikianlah Artikel Mkhitaryan 'perli' Mourinho

Sekianlah artikel Mkhitaryan 'perli' Mourinho kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, Karena keterbatasan pengetahuan maupun pengalaman kami, Kami yakin masih banyak kekurangan dalam makalah ini, Oleh karena itu kami sangat mengharapkan saran dan kritik yang membangun dari pembaca demi kesempurnaan artikel ini.

Subscribe to receive free email updates: