Lelaki cedera jatuh Bukit Tabur

Lelaki cedera jatuh Bukit Tabur - Apakah sahabat sedang mencari informasi tentang Trending News Today ?, Nah isi dalam Artikel ini disusun agar pembaca dapat memperluas pegetahuan tentang Lelaki cedera jatuh Bukit Tabur, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan referensi dari semua pembahasan untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Everything trending in social media, yang kami suguhkan ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Lelaki cedera jatuh Bukit Tabur
link : Lelaki cedera jatuh Bukit Tabur

Baca juga


Lelaki cedera jatuh Bukit Tabur

AMPANG JAYA: Anggota bomba menyelamatkan seorang lelaki yang cedera selepas terjatuh ketika memanjat Bukit Tabur di Taman Melawati di sini.

Bomba yang menerima laporan kejadian pada jam 10.43 pagi, menghantar lima anggota dari Balai Bomba dan Penyelamat Ampang, diketuai Pegawai Bomba Kanan II, Sharin Ab Rani, untuk kerja menyelamat.

Ketua Cawangan Pengurusan Operasi dan Balai Jabatan Bomba Penyelamat Selangor, Alimaddia Bukri, berkata mangsa, Muhammad Muzammir Ismail, 29, dilaporkan cedera di kepala dan calar balar di bahagian badan.

"Mangsa diberikan rawatan awal oleh pasukan Perkhidmatan Bantuan Kecemasan Perubatan (EMRS) Bomba dan Persatuan Bulan Sabit Merah (PBSM).

"Mangsa kemudian dibawa turun ke kaki bukit dengan 'bucket stretcher' dan diserahkan kepada pihak ambulans sebelum dikejarkan ke Hospital Kuala Lumpur untuk rawatan," katanya dalam satu kenyataan, hari ini.



Sumber Lelaki cedera jatuh Bukit Tabur


Demikianlah Artikel Lelaki cedera jatuh Bukit Tabur

Sekianlah artikel Lelaki cedera jatuh Bukit Tabur kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, Karena keterbatasan pengetahuan maupun pengalaman kami, Kami yakin masih banyak kekurangan dalam makalah ini, Oleh karena itu kami sangat mengharapkan saran dan kritik yang membangun dari pembaca demi kesempurnaan artikel ini.

Subscribe to receive free email updates: