Video: Aksi berani Hairul Azreen “terbang” di escalator dikecam netizen

Video: Aksi berani Hairul Azreen “terbang” di escalator dikecam netizen - Apakah sahabat sedang mencari informasi tentang Trending News Today ?, Nah isi dalam Artikel ini disusun agar pembaca dapat memperluas pegetahuan tentang Video: Aksi berani Hairul Azreen “terbang” di escalator dikecam netizen, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan referensi dari semua pembahasan untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Everything trending in social media, yang kami suguhkan ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Video: Aksi berani Hairul Azreen “terbang” di escalator dikecam netizen
link : Video: Aksi berani Hairul Azreen “terbang” di escalator dikecam netizen

Baca juga


Video: Aksi berani Hairul Azreen “terbang” di escalator dikecam netizen

Selepas berita selebriti Hairul Azreen yang dibebaskan dengan jaminan polis gara-gara video beliau menembak menggunakan senapang patah tanpa lesen viral, beliau sekali lagi menjadi perhatian netizen apabila video beliau melakukan aksi berani seakan terbang  di escalator mula tersebar di media sosial sejak beberapa hari lalu.

Video: Aksi berani Hairul Azreen “terbang” di escalator dikecam netizen

Video: Aksi berani Hairul Azreen “terbang” di escalator dikecam netizen

Tindakan Hairul itu mengundang rasa kurang senang netizen yang mempersoalkan mengapa beliau harus melakukan perbuatan tersebut yang hanya membahayakan dirinya sendiri dan mungkin juga orang awam secara  tidak langsung.

Malah, aksi Hairul itu berkemungkinan akan ditiru oleh mana-mana pihak apatah lagi beliau  mempunyai jumlah peminat yang agak ramai.

Kami tahu Hairul seorang pelakon lagak ngeri yang hebat dan gemar dengan aktiviti lasak. Walaubagaimanapun, malang itu tidak berbau dan harapnya beliau tidak akan mengulangi perkara yang sama demi keselamatan diri dan orang lain. Netizen sebenarnya bimbang sebab itu mereka tegur.

 Sumber: BN


Sumber Video: Aksi berani Hairul Azreen “terbang” di escalator dikecam netizen


Demikianlah Artikel Video: Aksi berani Hairul Azreen “terbang” di escalator dikecam netizen

Sekianlah artikel Video: Aksi berani Hairul Azreen “terbang” di escalator dikecam netizen kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, Karena keterbatasan pengetahuan maupun pengalaman kami, Kami yakin masih banyak kekurangan dalam makalah ini, Oleh karena itu kami sangat mengharapkan saran dan kritik yang membangun dari pembaca demi kesempurnaan artikel ini.

Subscribe to receive free email updates: