Nak nangis, anak TPM harap logo pelancongan ditukar

Nak nangis, anak TPM harap logo pelancongan ditukar - Apakah sahabat sedang mencari informasi tentang Trending News Today ?, Nah isi dalam Artikel ini disusun agar pembaca dapat memperluas pegetahuan tentang Nak nangis, anak TPM harap logo pelancongan ditukar, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan referensi dari semua pembahasan untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Everything trending in social media, yang kami suguhkan ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Nak nangis, anak TPM harap logo pelancongan ditukar
link : Nak nangis, anak TPM harap logo pelancongan ditukar

Baca juga


Nak nangis, anak TPM harap logo pelancongan ditukar

Paparan logo ‘Visit Malaysia 2020’ dikritik ramai termasuk anak timbalan perdana menteri. — Foto ihsan Facebook/Rizal HakimmPaparan logo ‘Visit Malaysia 2020’ dikritik ramai termasuk anak timbalan perdana menteri. — Foto ihsan Facebook/Rizal HakimmKUALA LUMPUR, 30 Jan — Anak timbalan perdana menteri Datuk Nurulhidayah Ahmad Zahid “nak menangis” melihat rekaan logo “Visit Malaysia 2020”.

Memuat naik logo tersebut semalam, Nurulhidayah, 39 tahun, tanpa mengecam sesiapa, berharap logo itu ditukar.

“Saya tidak menentang apa-apa, tapi ini..membuatkan saya ingin menangis...kenapa?..,” soalnya.

“Harapan saya agar pihak yang berkenaan mempertimbangkan kembali pandangan rakyat Malaysia”.

“Bukan kutuk pun, bagi pandangan untuk kebaikan bersama,” katanya lagi.

Anak sulung Datuk Seri Ahmad Zahid Hamidi turut memuat naik beberapa rekaan ciptaan rakyat yang lebih kreatif di Instagramnya.

“Nie pun cute lah! Harapan saya agar pihak yang berkenaan mempertimbangkan kembali pandangan rakyat Malaysia,” katanya merujuk dua rekaan.

Logo itu dikritik ramai sejak tersebar akhir bulan ini tetapi menteri pelancongan dan kebudayaan Datuk Seri Mohamed Nazri Aziz tidak bercadang untuk memindanya.



Sumber Nak nangis, anak TPM harap logo pelancongan ditukar


Demikianlah Artikel Nak nangis, anak TPM harap logo pelancongan ditukar

Sekianlah artikel Nak nangis, anak TPM harap logo pelancongan ditukar kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, Karena keterbatasan pengetahuan maupun pengalaman kami, Kami yakin masih banyak kekurangan dalam makalah ini, Oleh karena itu kami sangat mengharapkan saran dan kritik yang membangun dari pembaca demi kesempurnaan artikel ini.

Subscribe to receive free email updates: