Ini Sebab Kenapa Aiskrim Choco Top McD Jadi Mimpi Ngeri Buat Staf

Ini Sebab Kenapa Aiskrim Choco Top McD Jadi Mimpi Ngeri Buat Staf - Apakah sahabat sedang mencari informasi tentang Trending News Today ?, Nah isi dalam Artikel ini disusun agar pembaca dapat memperluas pegetahuan tentang Ini Sebab Kenapa Aiskrim Choco Top McD Jadi Mimpi Ngeri Buat Staf, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan referensi dari semua pembahasan untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Everything trending in social media, yang kami suguhkan ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Ini Sebab Kenapa Aiskrim Choco Top McD Jadi Mimpi Ngeri Buat Staf
link : Ini Sebab Kenapa Aiskrim Choco Top McD Jadi Mimpi Ngeri Buat Staf

Baca juga


Ini Sebab Kenapa Aiskrim Choco Top McD Jadi Mimpi Ngeri Buat Staf

Aiskrim memang enak dimakan tak kira masa dan juga di mana saja anda berada. Aiskrim Choco Top McD merupakan salah satu aiskrim yang popular kerana kerangupan dan rasa coklat yang sedap dimakan bila-bila masa yang kita teringin.

Tahukah anda, aiskrim Choco Top ini menjadi mimpi ngeri buat pekerja McD jika mereka tidak mahir membuatnya?

BACA: Ini Penangan Berpantun Dengan Gadis McD

Seorang pengguna laman Twitter, @szabarie, berkongsi pengalaman membeli aiskrim Choco Top dengan seorang pekerja McD yang gigih berusaha membuat aiskrim tersebut hingga berjaya.

Disebabkan sudah lama tidak makan aiskrim, Barie memesan aiskrim Choco Top di kaunter dan pekerja McD itu tiba-tiba kelihatan berdebar dan mencadangkan dia membeli aiskrim lain.

Rupa-rupanya, pekerja itu tidak berapa mahir untuk membuat aiskrim berkenaan namun tetap cuba untuk memenuhi pesanan pelanggannya walaupun terpaksa ulang hingga tiga kali cubaan membuat aiskrim.

Dalam cubaan yang ketiga, pekerja itu berjaya membuat aiskrim Choco Top sambil menjerit, “Bang, saya dah berjaya!!!!” kepadanya.

Ternyata usaha pekerja itu membuahkan hasil dan tidak sia-sia kerana dia tidak cepat mengalah. Mungkin dengan kisah ini membuatkan lagi ramai pekerja McD bersemangat buat aiskrim kegemaran ramai itu memandangkan ia sukar didapati.

Ada juga beranggapan punca mesin aiskrim rosak yang sering diberitahu oleh pekerja McD adalah kerana mereka tidak mahir membuat aiskrim Choco Top kerana ia agak sukar untuk dibuat.

Walau apa pun, tahniah kepada pekerja McD yang berusaha memenuhi permintaan pelanggan dan berjaya menghadapi dugaan membuat aiskrim Choco Top!

ARTIKEL BERKAITAN:
Bila Abang Drive-Thru McD Layan Nyanyi Sekali
Trend Kening McD Jadi Kegilaan

Jangan lupa untuk ikuti kami di Facebook dan Instagram

Restoran Nasi Arab Bayar Seikhlas Hati?



Demikianlah Artikel Ini Sebab Kenapa Aiskrim Choco Top McD Jadi Mimpi Ngeri Buat Staf

Sekianlah artikel Ini Sebab Kenapa Aiskrim Choco Top McD Jadi Mimpi Ngeri Buat Staf kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, Karena keterbatasan pengetahuan maupun pengalaman kami, Kami yakin masih banyak kekurangan dalam makalah ini, Oleh karena itu kami sangat mengharapkan saran dan kritik yang membangun dari pembaca demi kesempurnaan artikel ini.

Subscribe to receive free email updates: