Najib meriahkan sambutan Thaipusam di Kuala Selangor

Najib meriahkan sambutan Thaipusam di Kuala Selangor - Apakah sahabat sedang mencari informasi tentang Trending News Today ?, Nah isi dalam Artikel ini disusun agar pembaca dapat memperluas pegetahuan tentang Najib meriahkan sambutan Thaipusam di Kuala Selangor, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan referensi dari semua pembahasan untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Everything trending in social media, yang kami suguhkan ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Najib meriahkan sambutan Thaipusam di Kuala Selangor
link : Najib meriahkan sambutan Thaipusam di Kuala Selangor

Baca juga


Najib meriahkan sambutan Thaipusam di Kuala Selangor

KUALA SELANGOR: Datuk Seri Najib Razak hari ini mengadakan lawatan dan kunjungan mesra ke Kuil Sri Subramaniar Swamy, di sini, sempena perayaan Thaipusam yang disambut di seluruh negara hari ini.

Ketibaan Perdana Menteri pada jam 11 pagi dengan berpakaian tradisi masyarakat India 'kurta' itu, adalah bagi merasai sendiri kemeriahan suasana sambutan perayaan tradisi bagi masyarakat Hindu itu.

Beliau disambut oleh Presiden MIC, Datuk Seri Dr S Subramaniam, Pengerusi kuil, T Mogana Sundram dan Pengerusi Barisan Nasional (BN) Selangor, Tan Sri Noh Omar Najib turut mengambil kesempatan berjalan sekitar gerai di pekarangan kuil dengan melihat pelbagai barangan termasuk makanan, selain beramah mesra dengan penganut Hindu dan peniaga.



Sumber Najib meriahkan sambutan Thaipusam di Kuala Selangor


Demikianlah Artikel Najib meriahkan sambutan Thaipusam di Kuala Selangor

Sekianlah artikel Najib meriahkan sambutan Thaipusam di Kuala Selangor kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, Karena keterbatasan pengetahuan maupun pengalaman kami, Kami yakin masih banyak kekurangan dalam makalah ini, Oleh karena itu kami sangat mengharapkan saran dan kritik yang membangun dari pembaca demi kesempurnaan artikel ini.

Subscribe to receive free email updates: