Willian 'tumbangkan' Stoke

Willian 'tumbangkan' Stoke - Apakah sahabat sedang mencari informasi tentang Trending News Today ?, Nah isi dalam Artikel ini disusun agar pembaca dapat memperluas pegetahuan tentang Willian 'tumbangkan' Stoke, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan referensi dari semua pembahasan untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Everything trending in social media, yang kami suguhkan ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Willian 'tumbangkan' Stoke
link : Willian 'tumbangkan' Stoke

Baca juga


Willian 'tumbangkan' Stoke

LONDON: Willian menyerlah tanpa kehadiran Eden Hazard tatkala Chelsea membelasah Stoke City 5-0 dalam aksi Liga Perdana Inggeris sebentar tadi.

Kemenangan itu melonjakkan The Blues sementara ke kedudukan kedua liga dengan 13 mata di belakang peneraju Manchester City.

Skuad kendalian Antonio Conte menguasai aksi sejak daripada awal biarpun merehatkan bintang sayap Belgium, Hazard sebagai persiapan berdepan Arsenal minggu depan.

Antonio Rudiger membuka tirai jaringan tuan rumah selepas menanduk masuk bola sepakan bebas Willian seawal minit ketiga.

Danny Drinkwater memastikan Stoke terus tertekan enam minit kemudian apabila melepaskan rembatan cantik daripada jarak 25 meter untuk jaringan pertamanya buat Chelsea.

Chelsea meraih gol ketiga menerusi Willian pada minit ke-23 dan perancang tengah Brazil itu menyumbat gol keduanya menerusi penalti sebelum Davide Zappacosta melengkapkan kemenangan bergaya mereka di hujung permainan. - REUTERS



Sumber Willian 'tumbangkan' Stoke


Demikianlah Artikel Willian 'tumbangkan' Stoke

Sekianlah artikel Willian 'tumbangkan' Stoke kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, Karena keterbatasan pengetahuan maupun pengalaman kami, Kami yakin masih banyak kekurangan dalam makalah ini, Oleh karena itu kami sangat mengharapkan saran dan kritik yang membangun dari pembaca demi kesempurnaan artikel ini.

Subscribe to receive free email updates: