Jangan salahkan RoS jika mesyuarat PPBM tidak sah, kata Hamidah

Jangan salahkan RoS jika mesyuarat PPBM tidak sah, kata Hamidah - Apakah sahabat sedang mencari informasi tentang Trending News Today ?, Nah isi dalam Artikel ini disusun agar pembaca dapat memperluas pegetahuan tentang Jangan salahkan RoS jika mesyuarat PPBM tidak sah, kata Hamidah, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan referensi dari semua pembahasan untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Everything trending in social media, yang kami suguhkan ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Jangan salahkan RoS jika mesyuarat PPBM tidak sah, kata Hamidah
link : Jangan salahkan RoS jika mesyuarat PPBM tidak sah, kata Hamidah

Baca juga


Jangan salahkan RoS jika mesyuarat PPBM tidak sah, kata Hamidah

Hamidah bercakap kepada pemberita di kediamannya di Batu Gajah, Perak hari ini. ― Foto oleh Sylvia LooiHamidah bercakap kepada pemberita di kediamannya di Batu Gajah, Perak hari ini. ― Foto oleh Sylvia LooiIPOH, 31 Dis — Datuk Hamidah Osman hari ini mempersoalkan keabsahan mesyuarat agung Parti Pribumi Bersatu Malaysia (PPBM) yang diadakan semalam.

Bekas naib presiden parti pecahan Umno itu berkata mesyuarat di peringkat cawangan dan bahagian perlu diadakan sebelum berlangsungnya mesyuarat agung.

“Adakah mesyuarat agung semalam sah apabila tiada mesyuarat di peringkat cawangan dan bahagian?

“Disebabkan mereka gagal mengikut perlembagaan parti, jangan pula disalahkan Pendaftaran Pertubuhan (RoS).

“Jika parti boleh melanggar perlembagaan, apa yang akan berlaku jika mereka memerintah negara? Mereka belum bersedia,” katanya dalam satu sidang media hari ini.

Baca selanjutnya di Malay Mail Online



Sumber Jangan salahkan RoS jika mesyuarat PPBM tidak sah, kata Hamidah


Demikianlah Artikel Jangan salahkan RoS jika mesyuarat PPBM tidak sah, kata Hamidah

Sekianlah artikel Jangan salahkan RoS jika mesyuarat PPBM tidak sah, kata Hamidah kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, Karena keterbatasan pengetahuan maupun pengalaman kami, Kami yakin masih banyak kekurangan dalam makalah ini, Oleh karena itu kami sangat mengharapkan saran dan kritik yang membangun dari pembaca demi kesempurnaan artikel ini.

Subscribe to receive free email updates: