Mengamuk gaji lambat, lelaki bakar kereta rakan

Mengamuk gaji lambat, lelaki bakar kereta rakan - Apakah sahabat sedang mencari informasi tentang Trending News Today ?, Nah isi dalam Artikel ini disusun agar pembaca dapat memperluas pegetahuan tentang Mengamuk gaji lambat, lelaki bakar kereta rakan, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan referensi dari semua pembahasan untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Everything trending in social media, yang kami suguhkan ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Mengamuk gaji lambat, lelaki bakar kereta rakan
link : Mengamuk gaji lambat, lelaki bakar kereta rakan

Baca juga


Mengamuk gaji lambat, lelaki bakar kereta rakan

Polis Sibu masih memburu lelaki yang bertindak membakar kereta rakan dan mencederakan tiga individu kerana gaji lambat masuk. -- Paparan skrin GooglePolis Sibu masih memburu lelaki yang bertindak membakar kereta rakan dan mencederakan tiga individu kerana gaji lambat masuk. -- Paparan skrin GoogleSIBU, 31 Dis — Gara-gara lambat menerima bayaran gaji, seorang pekerja binaan bertindak membakar kereta rakan dan memukul tiga individu dalam kejadian di Jalan Aman, di sini, petang semalam.

Ketua Polis Daerah Sibu berkata ketika kejadian lelaki berkenaan dan rakan-rakannya berkumpul di tapak pembinaan untuk mengambil gaji.

Suspek berusia 30-an secara tiba-tiba mengamuk apabila dimaklumkan oleh pengurus tapak projek pembinaan yang juga anak majikan bahawa gaji mereka belum dapat dibayar, lapor Harian Metro.

“Namun suspek bertindak agresif menyerang rakan sekerjanya serta memukul isteri rakannya itu dengan penyapu dan membaling batu bata mengenai perut wanita itu.

“Lelaki itu turut membelasah pengurus tapak projek pembinaan. Sebelum melarikan diri, dia membakar kereta Perodua Kancil milik rakan sekerjanya,” kata ACP Zailanni Amit.

Katanya tiga mangsa terbabit hanya cedera ringan dan suspek masih diburu polis.

Kes disiasat mengikut Seksyen 324 Kanun Keseksaan kerana mendatangkan kecederaan serta Seksyen 435 Kanun Keseksaan atas kesalahan khianat dengan api.



Sumber Mengamuk gaji lambat, lelaki bakar kereta rakan


Demikianlah Artikel Mengamuk gaji lambat, lelaki bakar kereta rakan

Sekianlah artikel Mengamuk gaji lambat, lelaki bakar kereta rakan kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, Karena keterbatasan pengetahuan maupun pengalaman kami, Kami yakin masih banyak kekurangan dalam makalah ini, Oleh karena itu kami sangat mengharapkan saran dan kritik yang membangun dari pembaca demi kesempurnaan artikel ini.

Subscribe to receive free email updates: