Putin harap kerja sama dengan Trump

Putin harap kerja sama dengan Trump - Apakah sahabat sedang mencari informasi tentang Trending News Today ?, Nah isi dalam Artikel ini disusun agar pembaca dapat memperluas pegetahuan tentang Putin harap kerja sama dengan Trump, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan referensi dari semua pembahasan untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Everything trending in social media, yang kami suguhkan ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Putin harap kerja sama dengan Trump
link : Putin harap kerja sama dengan Trump

Baca juga


Putin harap kerja sama dengan Trump

Moscow: Presiden Russia, Vladimir Putin menggesa "kerjasama pragmatik" dalam ucapan Tahun Baharu kepada Presiden Amerika Syarikat (AS) Donald Trump, menurut Kremlin.

Dalam ucapan Tahun Baharu Presiden Russia kepada pemimpin dunia, Putin memberitahu Trump "dialog konstruktif Russia-Amerika amat diperlukan bagi mengukuhkan kestabilan strategik dunia".

Presiden Russia itu juga menghantar mesej kepada pemimpin negara lain termasuk pemimpin negara bekas Soviet, Presiden Perancis, Emmanuel Macron; Canselor Jerman, Angela Merkel; dan Presiden Syria, Bashar Al-Assad.

Dalam ucapan kepada pemimpin Syria yang ditemui dalam lawatan mengejut pangkalan udara Russia di Hmeimim, Syria, awal bulan ini, Putin "mengharapkan perubahan lebih baik di Syria pada tahun baharu."

Putin memberitahu Assad: "Russia akan meneruskan segala bentuk sokongan kepada Republik Arab Syria bagi melindungi kedaulatan, perpaduan dan integriti wilayahnya." - AFP



Sumber Putin harap kerja sama dengan Trump


Demikianlah Artikel Putin harap kerja sama dengan Trump

Sekianlah artikel Putin harap kerja sama dengan Trump kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, Karena keterbatasan pengetahuan maupun pengalaman kami, Kami yakin masih banyak kekurangan dalam makalah ini, Oleh karena itu kami sangat mengharapkan saran dan kritik yang membangun dari pembaca demi kesempurnaan artikel ini.

Subscribe to receive free email updates: