450 pasangan berkahwin malam tahun baharu

450 pasangan berkahwin malam tahun baharu - Apakah sahabat sedang mencari informasi tentang Trending News Today ?, Nah isi dalam Artikel ini disusun agar pembaca dapat memperluas pegetahuan tentang 450 pasangan berkahwin malam tahun baharu, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan referensi dari semua pembahasan untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Everything trending in social media, yang kami suguhkan ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : 450 pasangan berkahwin malam tahun baharu
link : 450 pasangan berkahwin malam tahun baharu

Baca juga


450 pasangan berkahwin malam tahun baharu

JAKARTA: Seramai 450 pasangan di sini meraikan kedatangan Tahun Baharu 2018 dengan mengadakan perkahwinan beramai-ramai.

Semua pasangan itu berhimpun di bawah khemah besar di tengah ibu negara Indonesia beberapa jam sebelum sambutan tahun baharu bersama keluarga mereka sebelum menandatangani sijil perkahwinan.

"Kami mahu merakamkan pengalaman yang tidak mungkin dilupakan dan kami sungguh gembira menyertai acara ini hari ini," kata Hartiningish, 38, yang mengahwini Ricky Rangga, 30.

Kebanyakan pasangan melahirkan rasa terima kasih kepada pihak majlis bandar raya yang merealisasikan acara majlis terbabit.

Gabenor Jakarta, Anies Baswedan mengucapkan tahniah kepada semua pasangan terbabit dan mengatakan kota itu bakal menjadi tuan rumah untuk setiap sambutan Malam Tahun Baharu. - Reuters



Sumber 450 pasangan berkahwin malam tahun baharu


Demikianlah Artikel 450 pasangan berkahwin malam tahun baharu

Sekianlah artikel 450 pasangan berkahwin malam tahun baharu kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, Karena keterbatasan pengetahuan maupun pengalaman kami, Kami yakin masih banyak kekurangan dalam makalah ini, Oleh karena itu kami sangat mengharapkan saran dan kritik yang membangun dari pembaca demi kesempurnaan artikel ini.

Subscribe to receive free email updates: