Gara-gara terima gaji lewat, lelaki pukul anak majikan, bakar kereta

Gara-gara terima gaji lewat, lelaki pukul anak majikan, bakar kereta - Apakah sahabat sedang mencari informasi tentang Trending News Today ?, Nah isi dalam Artikel ini disusun agar pembaca dapat memperluas pegetahuan tentang Gara-gara terima gaji lewat, lelaki pukul anak majikan, bakar kereta, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan referensi dari semua pembahasan untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Everything trending in social media, yang kami suguhkan ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Gara-gara terima gaji lewat, lelaki pukul anak majikan, bakar kereta
link : Gara-gara terima gaji lewat, lelaki pukul anak majikan, bakar kereta

Baca juga


Gara-gara terima gaji lewat, lelaki pukul anak majikan, bakar kereta

SIBU: Seorang lelaki berusia awal 30-an mengamuk dengan memukul anak majikan dan rakan sekerja setelah mendapati gajinya lambat dibayar.

Buruh binaan terbabit juga bertindak membakar kereta rakan sekerjanya yang dipercayai cuba mententeramkan suspek.

Ketua Polis Daerah Sibu, ACP Zailani Amit berkata, insiden kira jam 3.50 petang Sabtu itu berlaku di hadapan sebuah restoran di Jalan Aman, di sini.

Menurutnya semasa kejadian, tiga pekerja binaan sedang menanti bayaran gaji oleh majikan.

Bagaimanapun, suspek dikatakan berang selepas dimaklumkan oleh anak majikannya yang berusia 24 tahun mengenai kelewatan pihak syarikat membayar gaji kepada pekerja untuk bulan ini.

Justeru, rakannya berusia 35 tahun cuba menenangkan suspek, namun dia terus mengamuk dengan memukul isteri rakannya itu dan anak majikannya.

Suspek kemudian bertindak memukul anak majikannya dengan batang besi serta membakar kereta Perodua Kancil milik rakannya sebelum melarikan diri.


Suspek kemudian bertindak memukul anak majikannya dengan batang besi serta membakar kereta rakannya jenis Perodua Kancil sebelum melarikan diri.

Suspek kemudian bertindak memukul anak majikannya dengan batang besi serta membakar kereta rakannya jenis Perodua Kancil sebelum melarikan diri. - Foto JBPM Sarawak


Tujuh anggota balai Bomba dan Penyelamat Sibu diketuai Pegawai Bomba Kanan Dua, Tahir Tuah bergegas ke tempat kejadian sebaik menerima panggilan kecemasan.

Kenderaan terbabit terbakar hampir 85 peratus dan nilai kerugian akibat kebakaran itu dianggarkan mencecah RM12,000.

Kes masih disiasat dan polis sudah mengenalpasti identiti suspek dan usaha mengesannya sedang giat dilakukan.



Sumber Gara-gara terima gaji lewat, lelaki pukul anak majikan, bakar kereta


Demikianlah Artikel Gara-gara terima gaji lewat, lelaki pukul anak majikan, bakar kereta

Sekianlah artikel Gara-gara terima gaji lewat, lelaki pukul anak majikan, bakar kereta kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, Karena keterbatasan pengetahuan maupun pengalaman kami, Kami yakin masih banyak kekurangan dalam makalah ini, Oleh karena itu kami sangat mengharapkan saran dan kritik yang membangun dari pembaca demi kesempurnaan artikel ini.

Subscribe to receive free email updates: