Adun Lepar meninggal dunia pagi tadi

Adun Lepar meninggal dunia pagi tadi - Apakah sahabat sedang mencari informasi tentang Trending News Today ?, Nah isi dalam Artikel ini disusun agar pembaca dapat memperluas pegetahuan tentang Adun Lepar meninggal dunia pagi tadi, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan referensi dari semua pembahasan untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Everything trending in social media, yang kami suguhkan ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Adun Lepar meninggal dunia pagi tadi
link : Adun Lepar meninggal dunia pagi tadi

Baca juga


Adun Lepar meninggal dunia pagi tadi

Mohd Shohaimi Jusoh, 55, meninggal dunia di rumahnya di Kuantan awal pagi tadi.

Datuk-Mohd-Shohaimi-JusohKUANTAN: Adun Lepar Datuk Mohd Shohaimi Jusoh, 55, meninggal dunia di rumahnya di Sungai Isap Damai awal pagi tadi.

Ahli Parlimen Paya Besar Datuk Seri Abdul Manan Ismail berkata beliau dimaklumkan berita itu oleh pegawai Shohaimi kira-kira 3.55 pagi dan amat terkejut kerana mereka baharu berjumpa Jumaat lepas.

Katanya mereka bersama menghadiri program sumbangan Jom ke Sekolah oleh Yayasan Felda peringkat Parlimen Paya Besar dan Shohaimi tidak kelihatan sakit walaupun demam beberapa hari sebelumnya.

“Saya bertanya jika arwah sudah sihat dan beliau menjawab demamnya sudah kebah. Saya hanya tahu arwah ada penyakit kencing manis.

“Malam semalam juga ada kawan-kawan telefon beritahu arwah mengajak sesi mengeteh di warung berhampiran rumahnya, yang merupakan kebiasaan arwah pada waktu malam.

“Bagaimanapun tiba-tiba arwah batalkan hasrat itu dan beritahu tak apa, kita jumpa malam lain,” katanya semasa dihubungi Bernama hari ini.

Abdul Manan berkata jenazah dibawa ke Masjid Sungai Isap pada 11.00 pagi tadi untuk dimandi dan dikafankan sebelum dikebumi di Tanah Perkuburan Islam Kampung Sri Fajar, Gambang sebelum zolat Zohor.



Comments

The views expressed in the contents are those of our users and do not necessarily reflect the views of FMT.

Comments



Sumber Adun Lepar meninggal dunia pagi tadi


Demikianlah Artikel Adun Lepar meninggal dunia pagi tadi

Sekianlah artikel Adun Lepar meninggal dunia pagi tadi kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, Karena keterbatasan pengetahuan maupun pengalaman kami, Kami yakin masih banyak kekurangan dalam makalah ini, Oleh karena itu kami sangat mengharapkan saran dan kritik yang membangun dari pembaca demi kesempurnaan artikel ini.

Subscribe to receive free email updates: