Lapan tahun tunggu, Bung Moktar timang kembar lelaki

Lapan tahun tunggu, Bung Moktar timang kembar lelaki - Apakah sahabat sedang mencari informasi tentang Trending News Today ?, Nah isi dalam Artikel ini disusun agar pembaca dapat memperluas pegetahuan tentang Lapan tahun tunggu, Bung Moktar timang kembar lelaki, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan referensi dari semua pembahasan untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Everything trending in social media, yang kami suguhkan ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Lapan tahun tunggu, Bung Moktar timang kembar lelaki
link : Lapan tahun tunggu, Bung Moktar timang kembar lelaki

Baca juga


Lapan tahun tunggu, Bung Moktar timang kembar lelaki

Zizie Izette selamat melahirkan dua putera secara pembedahan pada 5.48 dan 5.50 pagi semalam di Pusat Perubatan Prince Court di sini. — Foto ihsan Instagram/Bung MoktarZizie Izette selamat melahirkan dua putera secara pembedahan pada 5.48 dan 5.50 pagi semalam di Pusat Perubatan Prince Court di sini. — Foto ihsan Instagram/Bung MoktarKUALA LUMPUR, 30 Dis ― Selepas lapan tahun mendirikan rumah tangga, Datuk Seri Bung Moktar Radin dikurniakan sepasang anak kembar lelaki awal pagi semalam.

Ahli parlimen Kinabatangan itu merakamkan rasa syukur dan berharap dua cahaya mata itu membawa kebahagiaan kepada keluarganya.

“Alhamdulillah keluarga ini telah dianugerah Allah tambahan dua orang putera.

“Semoga kehadiran orang baru dalam keluarga ini, insya Allah pasti akan membawa kebahagiaan kepada kami semua.

“Kami sentiasa berdoa semoga kesemua dalam keluarga ini akan terus diberkati dan mendapat keredaan Allah hendaknya,” coretnya menerusi akaun Instagram petang ini.

Bung, 58, mendirikan rumah tangga bersama pelakon Datin Seri Zizie Izette pada 2009 dan mengambil seorang anak angkat Nayla Nurjenna berusia dua tahun 11 bulan.

Zizie, 39, selamat melahirkan dua putera secara pembedahan pada 5.48 dan 5.50 pagi semalam di Pusat Perubatan Prince Court di sini.



Sumber Lapan tahun tunggu, Bung Moktar timang kembar lelaki


Demikianlah Artikel Lapan tahun tunggu, Bung Moktar timang kembar lelaki

Sekianlah artikel Lapan tahun tunggu, Bung Moktar timang kembar lelaki kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, Karena keterbatasan pengetahuan maupun pengalaman kami, Kami yakin masih banyak kekurangan dalam makalah ini, Oleh karena itu kami sangat mengharapkan saran dan kritik yang membangun dari pembaca demi kesempurnaan artikel ini.

Subscribe to receive free email updates: