34 tahun bersama PAS, Mahfuz umum keluar parti

34 tahun bersama PAS, Mahfuz umum keluar parti - Apakah sahabat sedang mencari informasi tentang Trending News Today ?, Nah isi dalam Artikel ini disusun agar pembaca dapat memperluas pegetahuan tentang 34 tahun bersama PAS, Mahfuz umum keluar parti, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan referensi dari semua pembahasan untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Everything trending in social media, yang kami suguhkan ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : 34 tahun bersama PAS, Mahfuz umum keluar parti
link : 34 tahun bersama PAS, Mahfuz umum keluar parti

Baca juga


34 tahun bersama PAS, Mahfuz umum keluar parti

Datuk Mahfuz Omar mengumumkan akan keluar PAS pada 11.59 malam tahun 2017 selepas 34 tahun bersama parti itu. — Foto oleh Yusof Mat IsaDatuk Mahfuz Omar mengumumkan akan keluar PAS pada 11.59 malam tahun 2017 selepas 34 tahun bersama parti itu. — Foto oleh Yusof Mat IsaALOR SETAR, 31 Dis — Ahli Parlimen Pokok Sena mengumumkan keluar PAS pada detik terakhir tahun 2017 selepas 34 tahun menjadi ahli parti.

Datuk Mahfuz Omar berkata surat letak jawatan akan diserahkan kepada PAS Pusat pada 11.59 malam nanti, lapor Sinar Harian.

Belum memutuskan untuk menyertai mana-mana parti politik, Mahfuz berkata dirinya akan berkhidmat sebagai wakil rakyat Bebas sehingga akhir penggal.

Bekas naib presiden PAS itu sebelumnya dilihat secara terbuka mengkritik kepimpinan dan dasar parti, terutamanya ketika PAS enggan menyertai parti pembangkang lain membentuk Pakatan Harapan.



Sumber 34 tahun bersama PAS, Mahfuz umum keluar parti


Demikianlah Artikel 34 tahun bersama PAS, Mahfuz umum keluar parti

Sekianlah artikel 34 tahun bersama PAS, Mahfuz umum keluar parti kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, Karena keterbatasan pengetahuan maupun pengalaman kami, Kami yakin masih banyak kekurangan dalam makalah ini, Oleh karena itu kami sangat mengharapkan saran dan kritik yang membangun dari pembaca demi kesempurnaan artikel ini.

Subscribe to receive free email updates: