(8 Gambar Terlajak Romantik) Anisha, Gadis Yang Sedang Dating Dengan Prince Mateen?

(8 Gambar Terlajak Romantik) Anisha, Gadis Yang Sedang Dating Dengan Prince Mateen? - Apakah sahabat sedang mencari informasi tentang Trending News Today ?, Nah isi dalam Artikel ini disusun agar pembaca dapat memperluas pegetahuan tentang (8 Gambar Terlajak Romantik) Anisha, Gadis Yang Sedang Dating Dengan Prince Mateen?, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan referensi dari semua pembahasan untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Everything trending in social media, yang kami suguhkan ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : (8 Gambar Terlajak Romantik) Anisha, Gadis Yang Sedang Dating Dengan Prince Mateen?
link : (8 Gambar Terlajak Romantik) Anisha, Gadis Yang Sedang Dating Dengan Prince Mateen?

Baca juga


(8 Gambar Terlajak Romantik) Anisha, Gadis Yang Sedang Dating Dengan Prince Mateen?



Prince Mateen, siapa yang tak kenal dengan anakanda Sultan Brunei yang begitu tampan sehingga telah mencuri hati para gadis di Malaysia. Memang ramai yang jatuh cinta dengan kekacakkan dan status yang dimiliki oleh Prince Mateen ini. Putera ini pernah hadir di acara sukan di Malaysia dan terus menjadi viral kerana ramai yang bersorak bagaikan seorang selebriti.

Terbaru, Pengiran Muda Mateen ini khabarnya sedang bercinta dengan seseorang. Gadis yang sedang ‘dating’ dengan Prince Mateen ialah seorang gadis yang didakwa cucu kepada salah seorang Menteri berpengaruh di Brunei.

Nama gadis jelita berkenaan ialah Anisha Isa-Kalebic.

Menerusi perkongsian di laman media sosial Twitter, netizen kongsi beberapa foto yang merupakan hint mereka bercuti bersama. Ada beberapa foto yang mana kedua-dua mereka dilihat berada di tempat yang sama di dalam waktu yang sama.

Sejauh mana kebenaran Putera Brunei ini sedang hangat bercinta dengan gadis jelita itu?

Kepada yang nak tahu, Anisha Isa-Kalebic merupakan salah seorang cucu kepada Pehin Isa, salah seorang menteri dan orang yang berpengaruh di Brunei. Dia menetap di Bath, United Kingdom. Gadis jelita ni juga dikatakan suka travel dan ada buka travel agency dengan rakannya.

Ini foto gadis ini yang sememangya jelita, secocok dengan Prince Mateen:





Ini foto mereka bersama:






Kisah mereka menjadi bualan orang ramai terutama para gadis di Malaysia. Ialah ramailah yang acah-acah kecewa setelah mengetahui bahawa jejaka impian mereka mungkin sudah menemui cinta hatinya.

Apapun sehingga kini, masih tiada lagi berita rasmi tentang hubungan antara Prince Mateen dan juga Anisha, ini hanyalah gosip dan hanya cakap-cakap dari para netizen sahaja.


Sumber : Penmerahpress

Sumber (8 Gambar Terlajak Romantik) Anisha, Gadis Yang Sedang Dating Dengan Prince Mateen?


Demikianlah Artikel (8 Gambar Terlajak Romantik) Anisha, Gadis Yang Sedang Dating Dengan Prince Mateen?

Sekianlah artikel (8 Gambar Terlajak Romantik) Anisha, Gadis Yang Sedang Dating Dengan Prince Mateen? kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, Karena keterbatasan pengetahuan maupun pengalaman kami, Kami yakin masih banyak kekurangan dalam makalah ini, Oleh karena itu kami sangat mengharapkan saran dan kritik yang membangun dari pembaca demi kesempurnaan artikel ini.

Subscribe to receive free email updates: