Wanita Afrika maut dibunuh singa betina

Wanita Afrika maut dibunuh singa betina - Apakah sahabat sedang mencari informasi tentang Trending News Today ?, Nah isi dalam Artikel ini disusun agar pembaca dapat memperluas pegetahuan tentang Wanita Afrika maut dibunuh singa betina, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan referensi dari semua pembahasan untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Everything trending in social media, yang kami suguhkan ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Wanita Afrika maut dibunuh singa betina
link : Wanita Afrika maut dibunuh singa betina

Baca juga


Wanita Afrika maut dibunuh singa betina

JOHANNESBURG: Seorang wanita berusia 22 tahun maut dibunuh seekor singa, semalam, di rumah persendiriannya berdekatan bandar Pretoria, lapor media tempatan.

Mangsa diserang seekor singa betina berhampiran Hammanskraal, kira-kira 45 kilometer di utara Pretoria sekitar 9 pagi waktu tempatan, lapor akhbar Rekord memetik perkhidmatan kecemasan.

"Ketika anggota paramedik Netcare 911 tiba di tempat kejadian, orang ramai sedang cuba menyelamatkan wanita malang itu. Namun, mangsa mengalami kecederaan teruk dan disahkan meninggal dunia di tempat kejadian," kata jurucakap perkhidmatan ambulans bagi Netcare 911, Nick Dollman kepada akhbar berkenaan.

Netcare 911 mengesahkan insiden itu menerusi akaun Twitter mereka.

Dollman berkata, polis masih menyiasat mengenai kemalangan tragik berkenaan.

Awal bulan ini, seorang pemburu haram maut dibaham sekumpulan singa berhampiran Taman Negara Kruger yang terkenal di Afrika Selatan. - AFP



Sumber Wanita Afrika maut dibunuh singa betina


Demikianlah Artikel Wanita Afrika maut dibunuh singa betina

Sekianlah artikel Wanita Afrika maut dibunuh singa betina kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, Karena keterbatasan pengetahuan maupun pengalaman kami, Kami yakin masih banyak kekurangan dalam makalah ini, Oleh karena itu kami sangat mengharapkan saran dan kritik yang membangun dari pembaca demi kesempurnaan artikel ini.

Subscribe to receive free email updates: