Cukuplah jadi dewa monyet!

Cukuplah jadi dewa monyet! - Apakah sahabat sedang mencari informasi tentang Trending News Today ?, Nah isi dalam Artikel ini disusun agar pembaca dapat memperluas pegetahuan tentang Cukuplah jadi dewa monyet!, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan referensi dari semua pembahasan untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Everything trending in social media, yang kami suguhkan ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Cukuplah jadi dewa monyet!
link : Cukuplah jadi dewa monyet!

Baca juga


Cukuplah jadi dewa monyet!

Berlakon sebagai dewa monyet, Sun Wukong bukan perkara mudah buat bintang Hong Kong, Aaron Kwok.

Ini kerana aktor itu terpaksa melalui proses solekan selama lima jam dan menderita masalah kulit.

Oleh sebab itu, Kwok, 52, memberitahu dia berat hati menjayakan watak Sun Wukong selepas dua kali melakukannya.

Berkongsi pengalaman membintangi filem The Monkey King 3, Kwok berkata, dia hanya akan mempertimbangkan tawaran melakonkan watak itu sekiranya skrip bagus.

“Saya tak pasti sama ada sanggup melakukannya lagi. Cukuplah dua kali dan saya sudah berpuas hati,” katanya.

Pelakon itu turut mengakui faktor fizikal antara cabaran terbesar dihadapinya sepanjang penggambaran filem berkenaan.

“Pada masa sama, saya juga perlu memaparkan kelainan dalam perwatakkan Sun Wukong kerana watak itu sudah kerap dibawa ramai pelakon,” katanya.

Selain Kwok, pelakon Stephen Chow, Huang Bo dan Donnie Yen juga pernah tampil sebagai Sun Wukong.

Dalam pada itu, Kwok yakin versi Sun Wukong lakonannya berbeza dengan apa yang pernah dipaparkan di kaca televisyen dan layar perak sebelum ini.

“Saya ada pengalaman menari, jadi tiada masalah untuk buat banyak gerakan badan. Itu kelebihan saya dalam filem ini,” katanya.

The Monkey King 3 yang kini hangat ditayangkan di pawagam mengisahkan Tang Sanzang dan tiga anak muridnya memasuki negara Xi Liang. Uniknya negara itu adalah ia hanya dihuni wanita.

Atas cadangan Sun Wukong, Tang Sanzang berpura-pura berkahwin dengan pemimpin negara itu supaya mereka dapat melarikan diri.



Sumber Cukuplah jadi dewa monyet!


Demikianlah Artikel Cukuplah jadi dewa monyet!

Sekianlah artikel Cukuplah jadi dewa monyet! kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, Karena keterbatasan pengetahuan maupun pengalaman kami, Kami yakin masih banyak kekurangan dalam makalah ini, Oleh karena itu kami sangat mengharapkan saran dan kritik yang membangun dari pembaca demi kesempurnaan artikel ini.

Subscribe to receive free email updates: