Reaksi Netizen Terhadap Filem BADANG Diharap Boleh Sedarkan Teraju Utamanya

Reaksi Netizen Terhadap Filem BADANG Diharap Boleh Sedarkan Teraju Utamanya - Apakah sahabat sedang mencari informasi tentang Trending News Today ?, Nah isi dalam Artikel ini disusun agar pembaca dapat memperluas pegetahuan tentang Reaksi Netizen Terhadap Filem BADANG Diharap Boleh Sedarkan Teraju Utamanya, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan referensi dari semua pembahasan untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Everything trending in social media, yang kami suguhkan ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Reaksi Netizen Terhadap Filem BADANG Diharap Boleh Sedarkan Teraju Utamanya
link : Reaksi Netizen Terhadap Filem BADANG Diharap Boleh Sedarkan Teraju Utamanya

Baca juga


Reaksi Netizen Terhadap Filem BADANG Diharap Boleh Sedarkan Teraju Utamanya

Reaksi Netizen Terhadap Filem BADANG Diharap Boleh Sedarkan Teraju Utamanya

Filem cetus kontroversi, Badang nampaknya meniti hari-hari terakhir tayangannya di pawagam. Mula ditayangkan pada 15 Februari yang lalu, ia hanya berjaya mengutip pulangan RM69,000 berbanding kos pembikinannya yang mencecah RM2.2 juta

 

Percaturan meletakkan Dato Seri Alif Syukri sebagai Badang nampaknya tidak mengena apabila beliau dihentam teruk kerana lakonan yang tidak menjadi. Namun masih menegakkan benang yang basah, beliau meminta untuk kalian memikirkan tentang perasaannya dan menghargai bakat lakonannya.

 

Di laman sosial, netizen turut berkongsi pendapat dan review mereka selepas menonton filem Badang. Menerusi reaksi netizen ini sahaja, boleh disimpulkan bagaimana keseluruhan filem Badang. Patutlah IMDb memberikan rating satu pada filem Badang.



Sumber Reaksi Netizen Terhadap Filem BADANG Diharap Boleh Sedarkan Teraju Utamanya


Demikianlah Artikel Reaksi Netizen Terhadap Filem BADANG Diharap Boleh Sedarkan Teraju Utamanya

Sekianlah artikel Reaksi Netizen Terhadap Filem BADANG Diharap Boleh Sedarkan Teraju Utamanya kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, Karena keterbatasan pengetahuan maupun pengalaman kami, Kami yakin masih banyak kekurangan dalam makalah ini, Oleh karena itu kami sangat mengharapkan saran dan kritik yang membangun dari pembaca demi kesempurnaan artikel ini.

Subscribe to receive free email updates: