Samir Nasri digantung enam bulan

Samir Nasri digantung enam bulan - Apakah sahabat sedang mencari informasi tentang Trending News Today ?, Nah isi dalam Artikel ini disusun agar pembaca dapat memperluas pegetahuan tentang Samir Nasri digantung enam bulan, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan referensi dari semua pembahasan untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Everything trending in social media, yang kami suguhkan ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Samir Nasri digantung enam bulan
link : Samir Nasri digantung enam bulan

Baca juga


Samir Nasri digantung enam bulan

ZURICH: Bekas pemain sayap Manchester City, Samir Nasri dijatuhkan hukuman penggantungan selama enam bulan selepas gagal dalam ujian doping, kata UEFA hari ini.

Jawatankuasa disiplin badan induk bola sepak Eropah itu mendapati Nasri bersalah menggunakan bahan terlarang yang berada dalam senarai bahan larangan Agensi Anti-Doping Dunia (WADA).

Peguam Nasri berkata, kes ini berpunca daripada rawatan memasukkan cecair ke dalam badan pemain itu di sebuah klinik di Los Angeles selepas berasa tidak sihat sewaktu bercuti pada tahun 2016.

Bekas pemain antarabangsa Perancis itu beraksi untuk Sevilla secara pinjaman daripada Manchester City ketika itu.

Maklumat ini mula terdedah bulan lalu selepas UEFA mengesahkan mereka menolak permintaan Nasri untuk menerima pengecualian penggunaan pengecualian penggunaan terapeutik (TUE).

Nasri pernah membawa kes ini kepada Mahkamah Timbang Tara Sukan (CAS) yang mana rayuannya ditolak pada Disember lalu, sekali gus membenarkan UEFA meneruskan kes tatatertib terhadapnya.

Nasri ketika ini tidak mempunyai majikan selepas kontraknya ditamatkan oleh kelab Turki, Antalyaspor Ogos lalu. - REUTERS



Sumber Samir Nasri digantung enam bulan


Demikianlah Artikel Samir Nasri digantung enam bulan

Sekianlah artikel Samir Nasri digantung enam bulan kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, Karena keterbatasan pengetahuan maupun pengalaman kami, Kami yakin masih banyak kekurangan dalam makalah ini, Oleh karena itu kami sangat mengharapkan saran dan kritik yang membangun dari pembaca demi kesempurnaan artikel ini.

Subscribe to receive free email updates: