Kehadiran Tun M gagal tarik perhatian pengundi Pekan

Kehadiran Tun M gagal tarik perhatian pengundi Pekan - Apakah sahabat sedang mencari informasi tentang Trending News Today ?, Nah isi dalam Artikel ini disusun agar pembaca dapat memperluas pegetahuan tentang Kehadiran Tun M gagal tarik perhatian pengundi Pekan, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan referensi dari semua pembahasan untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Everything trending in social media, yang kami suguhkan ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Kehadiran Tun M gagal tarik perhatian pengundi Pekan
link : Kehadiran Tun M gagal tarik perhatian pengundi Pekan

Baca juga


Kehadiran Tun M gagal tarik perhatian pengundi Pekan

Kehadiran Tun Dr Mahathir Mohamed di Felda Chini semalam dilihat gagal menarik perhatian masyarakat Pekan. — Foto oleh Razak Ghazali.Kehadiran Tun Dr Mahathir Mohamed di Felda Chini semalam dilihat gagal menarik perhatian masyarakat Pekan. — Foto oleh Razak Ghazali.PEKAN, 1 Mac — Kehadiran Pengerusi Pakatan Harapan (PH) Tun Dr Mahathir Mohamed di Felda Chini di sini semalam dilihat gagal menarik perhatian masyarakat Pekan.

Program pertama yang melibatkan bekas perdana menteri itu berlangsung di halaman rumah seorang penduduk di Kampung Gumum membabitkan pertemuan dengan masyarakat Orang Asli dan hanya menarik kira-kira 50 penduduk.

Dr Mahathir yang juga Pengerusi Parti Pribumi Bersatu Malaysia (PPBM) seterusnya membuat kemunculan pada Ceramah Perdana Selamatkan Malaysia di Felda Chini 2 di sini yang bermula pada 8.30 malam dengan jumlah yang hadir dianggarkan hanya sekitar 500 orang.

Ceramah perdana itu turut melibatkan pemimpin parti dalam PH antaranya Presiden Parti Amanah Negara Mohamad Sabu, Leong Ngah Ngah (DAP), Ronnie Liu (DAP), Syed Saddiq Syed Abdul Rahman (PPBM) dan Presiden Persatuan Anak Peneroka Felda Kebangsaan (Anak) Mazlan Aliman.

Pekan merupakan kawasan parlimen yang diwakili Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak dan Dr Mahathir dalam ucapannya sebelum ini mengakui kunjungannya ke kawasan yang disifatkan kubu kuat Umno itu bertujuan mengajak rakyat menukar kerajaan pada pilihan raya umum akan datang. — Bernama



Sumber Kehadiran Tun M gagal tarik perhatian pengundi Pekan


Demikianlah Artikel Kehadiran Tun M gagal tarik perhatian pengundi Pekan

Sekianlah artikel Kehadiran Tun M gagal tarik perhatian pengundi Pekan kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, Karena keterbatasan pengetahuan maupun pengalaman kami, Kami yakin masih banyak kekurangan dalam makalah ini, Oleh karena itu kami sangat mengharapkan saran dan kritik yang membangun dari pembaca demi kesempurnaan artikel ini.

Subscribe to receive free email updates: