'Lagi diorang kecam, lagi saya nak buat lagu baru' - Respon Neera Aziz selepas viral video nyanyiannya secara live didakwa sumbang

'Lagi diorang kecam, lagi saya nak buat lagu baru' - Respon Neera Aziz selepas viral video nyanyiannya secara live didakwa sumbang - Apakah sahabat sedang mencari informasi tentang Trending News Today ?, Nah isi dalam Artikel ini disusun agar pembaca dapat memperluas pegetahuan tentang 'Lagi diorang kecam, lagi saya nak buat lagu baru' - Respon Neera Aziz selepas viral video nyanyiannya secara live didakwa sumbang, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan referensi dari semua pembahasan untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Everything trending in social media, yang kami suguhkan ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : 'Lagi diorang kecam, lagi saya nak buat lagu baru' - Respon Neera Aziz selepas viral video nyanyiannya secara live didakwa sumbang
link : 'Lagi diorang kecam, lagi saya nak buat lagu baru' - Respon Neera Aziz selepas viral video nyanyiannya secara live didakwa sumbang

Baca juga


'Lagi diorang kecam, lagi saya nak buat lagu baru' - Respon Neera Aziz selepas viral video nyanyiannya secara live didakwa sumbang

Kelmarin viral di media sosial video pelakon baru, Neera Azizi yang menyanyi secara langsung di satu program televisyen swasta, dikecam netizen yang menganggap suaranya tidak menarik dan tidak sepatutnya menyanyi. 
Neera yang pernah berlakon dalam drama Sayangku Kapten Mukhriz dan Patahnya Sebelah Sayap, bagaimanapun mendakwa netizen tidak tahu apa yang berlaku di sebalik kejadian itu. 
Ketika ditemui wartawan mStar Online, Neera menjelaskan dia menyanyi seperti biasa dalam program yang disiarkan secara langsung itu. Namun berlaku masalah teknikal yang tidak dapat dielakkan. 
"Sebenarnya semalam saya (menyanyi) live seperti biasa, seperti (ketika) launching hari itu. Masa awal-awal itu, sebenarnya ada masalah sedikit dengan mikrofon, my voice jadi double. Kemudian ayah saya tolong dan jumpa pihak teknikal bagi memaklumkan masalah itu. Masa itu pula dah live, jadi tak boleh nak buat apa. 
"Kemudian pihak pengurusan saya, ibu dan ayah saya semua ada rakam video yang ketika saya tengah live. Bila dengar semula video itu dengan video yang viral sekarang ini, sebenarnya lain dia punya bunyi. 
"Saya tak nak menyalahkan siapa-siapa. Saya anggap perkara ini hanya masalah teknikal yang tidak disengajakan. 
"Masa launching (album Rasa Hati) hari itu, tiada masalah, Alhamdulillah semua okey. Ramai kata okey, suara saya okey tak ada masalah. 
"Ada komen (dari netizen) kata kenapa di tv okey tetapi dalam video viral itu yang problem. Rakan-rakan ramai menghantar mesej pada saya mengatakan suara saya ketika live okey saja tetapi kenapa dalam video viral itu lain pula bunyinya. Mungkin salah video ke, mungkin dekat tv ke, jadi kita tak tahu.
Ditanya sama ada Neera terasa hati dan patah semangat hendak meneruskan bidang nyanyi selepas dikecam teruk netizen, Neera tidak berputus asa dan menganggap itu komen-komen negatif itu semua hanya membuatkan semangatnya semakin tinggi. 
"Eh tak, lagi mereka kecam lagi saya nak buat lagu baru sebenarnya. Sekurang-kurangnya mereka masih buka Instagram saya dan mendengar lagu saya di YouTube. 
"Nampak tak Datuk Seri Aliff Syukri, Sajat semua kena kecam. Tengok sekarang mereka macam mana, mereka di atas. 
"Orang yang kata tak sedap sebenarnya mereka tak tahu apa yang terjadi sebenarnya. Bagi saya komen seperti itu akan membuatkan saya lebih gigih untuk pergi ke kelas vokal," katanya yang mengakui mahu mencuba bidang nyanyian dan siapa tahu jika rezekinya ada dalam bidang tersebut.



Sumber 'Lagi diorang kecam, lagi saya nak buat lagu baru' - Respon Neera Aziz selepas viral video nyanyiannya secara live didakwa sumbang


Demikianlah Artikel 'Lagi diorang kecam, lagi saya nak buat lagu baru' - Respon Neera Aziz selepas viral video nyanyiannya secara live didakwa sumbang

Sekianlah artikel 'Lagi diorang kecam, lagi saya nak buat lagu baru' - Respon Neera Aziz selepas viral video nyanyiannya secara live didakwa sumbang kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, Karena keterbatasan pengetahuan maupun pengalaman kami, Kami yakin masih banyak kekurangan dalam makalah ini, Oleh karena itu kami sangat mengharapkan saran dan kritik yang membangun dari pembaca demi kesempurnaan artikel ini.

Subscribe to receive free email updates: