Suka membebel

Suka membebel - Apakah sahabat sedang mencari informasi tentang Trending News Today ?, Nah isi dalam Artikel ini disusun agar pembaca dapat memperluas pegetahuan tentang Suka membebel, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan referensi dari semua pembahasan untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Everything trending in social media, yang kami suguhkan ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Suka membebel
link : Suka membebel

Baca juga


Suka membebel

Ranveer Singh mendedahkan dia seorang yang suka bercakap merepek dan perkara itu sukar dikawal.

Menurut pelakon ini, dia sukar mengawal dirinya daripada terus membebel.

“Saya memang suka cakap perkara merepek walaupun ketika menghadiri majlis formal.

“Saya tidak tahu kenapa susah nak kawal mulut ini daripada berhenti bercakap,” katanya sambil ketawa kepada pemberita.

Ranveer yang kini digelar antara pelakon tersohor Bollywood selepas kejayaan filem terbarunya, Padmaavat berkata, dia bersyukur filem itu mendapat sambutan luar biasa daripada peminat seluruh dunia.

“Padmaavat adalah karya unik yang merangkumi segala-galanya termasuk pujian daripada pengkritik, kejayaan komersial dan keyakinan penonton terhadap filem ini,” katanya.



Sumber Suka membebel


Demikianlah Artikel Suka membebel

Sekianlah artikel Suka membebel kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, Karena keterbatasan pengetahuan maupun pengalaman kami, Kami yakin masih banyak kekurangan dalam makalah ini, Oleh karena itu kami sangat mengharapkan saran dan kritik yang membangun dari pembaca demi kesempurnaan artikel ini.

Subscribe to receive free email updates: