Mazlan: Buat kerja betul, jangan tertekan jadi polis

Mazlan: Buat kerja betul, jangan tertekan jadi polis - Apakah sahabat sedang mencari informasi tentang Trending News Today ?, Nah isi dalam Artikel ini disusun agar pembaca dapat memperluas pegetahuan tentang Mazlan: Buat kerja betul, jangan tertekan jadi polis, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan referensi dari semua pembahasan untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Everything trending in social media, yang kami suguhkan ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Mazlan: Buat kerja betul, jangan tertekan jadi polis
link : Mazlan: Buat kerja betul, jangan tertekan jadi polis

Baca juga


Mazlan: Buat kerja betul, jangan tertekan jadi polis

Ketua polis Kuala Lumpur Datuk Seri Mazlan Lazim menegaskan pentingnya berketrampilan baik, menjaga imej, berintegriti dan berpengetahuan luas. — Foto BernamaKetua polis Kuala Lumpur Datuk Seri Mazlan Lazim menegaskan pentingnya berketrampilan baik, menjaga imej, berintegriti dan berpengetahuan luas. — Foto BernamaKUALA LUMPUR, 28 Feb ― Pegawai dan anggota polis Kontinjen Kuala Lumpur dinasihatkan agar tidak stres dalam melaksanakan amanah dan tanggungjawab yang diberikan.

Ketua polis Kuala Lumpur Datuk Seri Mazlan Lazim berkata kalau mereka melaksanakan tugas dengan cara yang betul dan berintegriti masalah itu tidak akan timbul.

“Jangan stres, kalau kita buat cara betul, kalau kita tinggalkan benda tak baik, kita boleh stres,” katanya ketika berucap pada majlis penyerahan pangkat empat pegawai kanan dan 63 anggota rendah polis di sini hari ini.

Beliau turut menekankan agar anggotanya mengekalkan tahap stamina dan tenaga dengan mengamalkan senaman setiap hari dan menjaga pemakanan.

Selain itu, beliau turut menegaskan aspek pentingnya anggota berketrampilan baik, menjaga imej, berintegriti dan berpengetahuan luas dalam skop tugas masing-masing. ― Bernama



Sumber Mazlan: Buat kerja betul, jangan tertekan jadi polis


Demikianlah Artikel Mazlan: Buat kerja betul, jangan tertekan jadi polis

Sekianlah artikel Mazlan: Buat kerja betul, jangan tertekan jadi polis kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, Karena keterbatasan pengetahuan maupun pengalaman kami, Kami yakin masih banyak kekurangan dalam makalah ini, Oleh karena itu kami sangat mengharapkan saran dan kritik yang membangun dari pembaca demi kesempurnaan artikel ini.

Subscribe to receive free email updates: