10 Kelab Malam Terbaik Di KL Untuk Pelancaran Tudung Anda

10 Kelab Malam Terbaik Di KL Untuk Pelancaran Tudung Anda - Apakah sahabat sedang mencari informasi tentang Trending News Today ?, Nah isi dalam Artikel ini disusun agar pembaca dapat memperluas pegetahuan tentang 10 Kelab Malam Terbaik Di KL Untuk Pelancaran Tudung Anda, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan referensi dari semua pembahasan untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Everything trending in social media, yang kami suguhkan ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : 10 Kelab Malam Terbaik Di KL Untuk Pelancaran Tudung Anda
link : 10 Kelab Malam Terbaik Di KL Untuk Pelancaran Tudung Anda

Baca juga


10 Kelab Malam Terbaik Di KL Untuk Pelancaran Tudung Anda

10 Kelab Malam terbaik di Kuala Lumpur sepanjang masa yang dipilih oleh EDMDroid. Dicadangkan agar anda pergi ke kelab malam untuk menjelajah persekitaran, menghayati keseronokan kelab malam dan muzik yang dimainkan oleh DJ tempatan dan antarabangsa. Anda mungkin boleh meninjau beberapa kelab malam ini sebagai lokasi untuk melancarkan produk terbaru anda.

Zouk Club Malaysia – Superclub terbaik @ TREC Kuala Lumpur, terbahagi kepada 11 bilik yang terdiri daripada kelab dan bar di bawah satu bumbung, terletak di tengah-tengah bandar Kuala Lumpur di sekitar ‘Golden Triangle’. Kelab tarian rancak anda untuk hujung minggu.

Jenis muzik: EDM, Trans, RNB, Hip Hop, Rumah, Top 40, Komersial

PLAY Club – PLAY Club @ The Roof adalah destinasi hiburan malam yang utama untuk kaki kelab di KL. Melambangkan kehidupan malam anda dengan kegairahan terhadap muzik. Ini adalah destinasi kehidupan malam dengan parti kelab terbaik yang pernah dianjurkan.

Jenis Muzik – Muzik EDM, Komersial, Hip Hop, Retro & Live

COMO KL – Bar popular & merupakan salah satu tarikan pelancong yang terletak di TREC di Kuala Lumpur. Mengharapkan masakan yang lazat pada siang hari dan muzik hebat pada waktu malam.

Jenis muzik: Trance, Electro, EDM, House, RNB, Hip Hop

Prime Touch Luxury KL – Terletak di tingkat ke-31 Wisma Goldhill, Perdana dipenuhi dengan pengunjung kelab setiap minggu semasa waktu tengah malam. Persembahan DJ terkenal antarabangsa. Terletak di Jalan Raja Chulan, Kuala Lumpur.

Jenis muzik: EDM, RNB, Hip Hop, House

The Roof – Terletak di Bandar Utama, adalah tempat hiburan terkini untuk muzik & makanan.

Jenis muzik: J-Pop, K-Pop, Dance Music, Live Performance

Beach Club KL – Terletak di ‘Golden Triangle’ di tengah-tengah bandar Kuala Lumpur di sepanjang Jalan P. Ramlee.

Jenis muzik: Komersial

Fuze Club – Terletak di lokasi yang strategik di Jalan Kia Peng, Soak di dalam bidang pengalaman baru berpesta di lokasi hiburan malam Kuala Lumpur. Anda dapat bertemu ramai DJ EDM antarabangsa yang membuat persembahan mereka di sini.

Jenis muzik: EDM, House, Electronic Music, Dance Music

Sky Bar – Terletak bersebelahan dengan mercu tanda ikon Malaysia, KLCC dan merupakan salah satu bar atas bumbung yang paling popular. SkyBar KL juga merupakan bar / kelab yang pernah memenangi anugerah di Malaysia. Sekiranya anda melawat KL untuk kali pertama, SkyBar adalah tempat untuk menikmati muzik santai.

Jenis muzik: RNB, Hip Hop, Beach House, House Music, Electronic Music

Club kyo – Salah satu daripada kelab tarian terbaru di kawasan KLCC, di mana ramai yang gemar meluangkan masa dan menikmati muzik House dan underground. Anda berpeluang menyaksikan muzik underground terbaik dimainkan DJ dari Club Kyo. Kelab ini amat disyorkan untuk pencinta muzik elektronik.

Jenis muzik: Deep House, Electronic Music, House

Jiro KL – Bar baru yang terletak di daerah hiburan malam yang popular di Bangsar, Jalan Telawi. Menjejaki DJ muzik House terbaik pada hujung minggu.

Jenis muzik: House, Electronic Music

http://ift.tt/2ovsQve

APEMAZING



Sumber 10 Kelab Malam Terbaik Di KL Untuk Pelancaran Tudung Anda


Demikianlah Artikel 10 Kelab Malam Terbaik Di KL Untuk Pelancaran Tudung Anda

Sekianlah artikel 10 Kelab Malam Terbaik Di KL Untuk Pelancaran Tudung Anda kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, Karena keterbatasan pengetahuan maupun pengalaman kami, Kami yakin masih banyak kekurangan dalam makalah ini, Oleh karena itu kami sangat mengharapkan saran dan kritik yang membangun dari pembaca demi kesempurnaan artikel ini.

Subscribe to receive free email updates: