Naelofar Hijab mohon maaf, pastikan tiada arak di kelab

Naelofar Hijab mohon maaf, pastikan tiada arak di kelab - Apakah sahabat sedang mencari informasi tentang Trending News Today ?, Nah isi dalam Artikel ini disusun agar pembaca dapat memperluas pegetahuan tentang Naelofar Hijab mohon maaf, pastikan tiada arak di kelab, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan referensi dari semua pembahasan untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Everything trending in social media, yang kami suguhkan ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Naelofar Hijab mohon maaf, pastikan tiada arak di kelab
link : Naelofar Hijab mohon maaf, pastikan tiada arak di kelab

Baca juga


Naelofar Hijab mohon maaf, pastikan tiada arak di kelab

Noor Nabila Mohd Noor (kanan) dan Neelofa (kiri) menunjukkan tudung tiruan dalam sidang media 6 April 2016. Turut serta ketua KPDNKK Selangor, Abdul Rosik Yakub (dua, kiri). — Foto oleh Choo Choy May Noor Nabila Mohd Noor (kanan) dan Neelofa (kiri) menunjukkan tudung tiruan dalam sidang media 6 April 2016. Turut serta ketua KPDNKK Selangor, Abdul Rosik Yakub (dua, kiri). — Foto oleh Choo Choy May KUALA LUMPUR, 28 Feb — Syarikat tudung terkenal Naelofar Hijab memohon maaf selepas majlis pelancaran produk terbarunya mencetuskan kontroversi besar. 

Majlis di kelab malam terkemuka di sini kelmarin dipertikai ramai, termasuk mufti dan pengguna media sosial yang menggesa produk itu diboikot.

“Kami memohon jutaan maaf, terutamanya kepada penyokong kuat jenama kami dan juga semua individu yang telah terjejas oleh insiden baru-baru ini,” kata Noor Nabila Mohd Noor, pengarah Urusan NH Prima International. 

Kakak selebriti Neelofa berkata syarikatnya “akan pastikan isu keagamaan dan kebudayaan akan dititikberatkan” pada masa hadapan.

Selain isu kelab malam, pelancaran produk baru jenama Naelofar Hijab dikecam setelah tersebar video ada penari bertudung.  

Namun Nabila menegaskan pihaknya telah memastikan tiada alkohol dan rokok di majlis tersebut, selain makanan disediakan dari luar dan halal. 

“[...] kami telah mengambil setiap langkah berjaga-jaga untuk memastikan apa-apa jenama dan botol-botol minuman keras, gelas serta perkakas diasingkan dan dikeluarkan sepenuhnya daripada tempat tersebut...,” katanya.

“Akses ke bar dan kelab lain juga ditutup dan merokok adalah dilarang sama sekali sepanjang majlis tersebut.

“Kami juga mendapatkan katerer luar untuk menyajikan makanan halal. Semua perkasas termasuklah sudu, garfu dan gelas ... disediakan oleh katerer tersebut.”



Sumber Naelofar Hijab mohon maaf, pastikan tiada arak di kelab


Demikianlah Artikel Naelofar Hijab mohon maaf, pastikan tiada arak di kelab

Sekianlah artikel Naelofar Hijab mohon maaf, pastikan tiada arak di kelab kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, Karena keterbatasan pengetahuan maupun pengalaman kami, Kami yakin masih banyak kekurangan dalam makalah ini, Oleh karena itu kami sangat mengharapkan saran dan kritik yang membangun dari pembaca demi kesempurnaan artikel ini.

Subscribe to receive free email updates: