'Peminat FattZura' hina Shiera

'Peminat FattZura' hina Shiera - Apakah sahabat sedang mencari informasi tentang Trending News Today ?, Nah isi dalam Artikel ini disusun agar pembaca dapat memperluas pegetahuan tentang 'Peminat FattZura' hina Shiera, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan referensi dari semua pembahasan untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Everything trending in social media, yang kami suguhkan ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : 'Peminat FattZura' hina Shiera
link : 'Peminat FattZura' hina Shiera

Baca juga


'Peminat FattZura' hina Shiera

NIAT Sharifah Shahirah Syed Abu Bakar Al-Khaired mengimbau kembali detik hari bahagianya sempena ulang tahun perkahwinannya yang ke-15 dihina oleh seorang netizen.

Menerusi perkongsian terbaru di laman Instagram peribadinya, Shahirah atau lebih dikenali sebagai Shiera memuat naik dua screenshot perbualannya dengan seorang netizen yang menggunakan gambar profil pasangan romantis, Fattah Amin dan Nur Fazura atau ringkasannya FattZura.

"Oooo macam ni ye peminat Fazura dan Fattah. Saya bukan minta simpati, tapi nak share.

"Peminat ni, tak pasal pasal aku kena maki sebab throwback gambar kahwin.

"Sayangnya anak-anak sekarang, memang sure korang cakap jangan layan.

"Tapi nak bagi tau, Allah boleh tarik apa yang kita ada, bila bila.

"Jangan benci kami sangat. Ada cara lain bila menaip.

"Dia kata tak hina saya, tapi menganjing (memerli) rasanya," tulisnya pada bahagian kapsyen gambar.

Bukan itu sahaja, Sheira meminta peminat Fattzura yang lain supaya menasihati pemilik akaun tersebut

"Fanatik betul ekkk. Sampai hina orang lain takda kena mengena. Aku tak buat apa pun dengan dia.

"Siapa peminat Fazura Fattah mungkin tak semua macam ni.  Tapi Fattah dan Fazura kalau ada parti dgn fans tolong nasihat sikit yang beriya ni," ujarnya penyampai radio Suria ini lagi.

Menerusi perkongsian gambar tersebut, individu ini seolah memerli Shiera kerana sengaja mengimbau kembali majlis perkahwinannya kerana tidak mendapat jemputan resepsi Fazura.

Bagaimanapun, menerusi pencarian yang dilakukan oleh Sinar Harian, individu tersebut dipercayai sudah memadamkan akaun Instagramnya.



Sumber 'Peminat FattZura' hina Shiera


Demikianlah Artikel 'Peminat FattZura' hina Shiera

Sekianlah artikel 'Peminat FattZura' hina Shiera kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, Karena keterbatasan pengetahuan maupun pengalaman kami, Kami yakin masih banyak kekurangan dalam makalah ini, Oleh karena itu kami sangat mengharapkan saran dan kritik yang membangun dari pembaca demi kesempurnaan artikel ini.

Subscribe to receive free email updates: