Orang luar yang kecoh - Neelofa

Orang luar yang kecoh - Neelofa - Apakah sahabat sedang mencari informasi tentang Trending News Today ?, Nah isi dalam Artikel ini disusun agar pembaca dapat memperluas pegetahuan tentang Orang luar yang kecoh - Neelofa, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan referensi dari semua pembahasan untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Everything trending in social media, yang kami suguhkan ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Orang luar yang kecoh - Neelofa
link : Orang luar yang kecoh - Neelofa

Baca juga


Orang luar yang kecoh - Neelofa

KUALA LUMPUR: Pelakon dan pengacara, Neelofa mendakwa kontroversi majlis hari jadi dan pelancaran koleksi tudung Be Lofa di pusat hiburan Zouk di sini, malam semalam diperbesarkan oleh mereka yang tidak berada di lokasi berkenaan.

Neelofa berkata, tetamu acara itu lebih tahu situasi sebenar di mana premis terbabit berubah daripada sebuah kelab kepada ruang acara pelancaran produk.

"Saya tak apa-apa pun (dengan tohmahan) kerana tahu apa yang saya lakukan. Tempat itu sendiri sudah ditukar dari pusat hiburan ke lokasi acara.

"Malah, tiada alkohol pun dihidangkan. Sesiapa yang ada di situ tahu kisah sebenar. Orang yang tiada di sana pula melebih-lebih," katanya ketika dihubungi hos gandingannya dalam rancangan Meletop, Nabil Ahmad pada siaran langsung program itu, malam ini.

Dalam program itu, perbualan Neelofa dan Nabil diperdengarkan kepada penonton.

Neelofa memberitahu, dia tidak dapat muncul dalam program itu disebabkan perlu menjalani suatu latihan. Tempatnya digantikan pelakon dan pelawak, Sherry Alhadad.

Sementara itu, strategi pemasaran koleksi tudung terbaharu Naelofar 'menjadi' apabila stok dikatakan kehabisan.

Tinjauan di laman web Naelofar Hijab mendapati, semua 45 warna yang dihasilkan untuk koleksi yang dijual pada harga RM73 dan RM75 itu sudah habis terjual atau 'sold out'.

Satu lagi koleksi dilancarkan iaitu Be Lofa Shawl, bagaimanapun tidak dijual atas talian.

Namun, tidak dapat dipastikan sama ada turban itu masih boleh didapati di kedai atau stokis Naelofar Hijab di seluruh negara.



Sumber Orang luar yang kecoh - Neelofa


Demikianlah Artikel Orang luar yang kecoh - Neelofa

Sekianlah artikel Orang luar yang kecoh - Neelofa kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, Karena keterbatasan pengetahuan maupun pengalaman kami, Kami yakin masih banyak kekurangan dalam makalah ini, Oleh karena itu kami sangat mengharapkan saran dan kritik yang membangun dari pembaca demi kesempurnaan artikel ini.

Subscribe to receive free email updates: