Reda bermadu dengan Izreen Azminda

Reda bermadu dengan Izreen Azminda - Apakah sahabat sedang mencari informasi tentang Trending News Today ?, Nah isi dalam Artikel ini disusun agar pembaca dapat memperluas pegetahuan tentang Reda bermadu dengan Izreen Azminda, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan referensi dari semua pembahasan untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Everything trending in social media, yang kami suguhkan ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Reda bermadu dengan Izreen Azminda
link : Reda bermadu dengan Izreen Azminda

Baca juga


Reda bermadu dengan Izreen Azminda

KUALA LUMPUR: "Saya reda. Saya terima hakikat diri ini bermadu."

Begitu luahan isteri pemuzik, Muhammad Radzi Abdul Wahid, Intan Liana Saleh, 32, yang kini menjadi madu kepada pelakon, Izreen Azminda.

"Saya dapat tahu suami kahwin lain pada 10 November lalu. Memang ketika itu, saya tak boleh terima berita berkenaan. Saya memang tak boleh berfikir panjang saat itu.

"Namun, selepas berbincang dengan suami termasuk mempertimbangkan soal anak dan keluarga, saya akur dan terima semuanya dengan lapang dada," katanya yang dihubungi BH Online sebentar tadi.

Intan Liana Saleh bersama suami.

Muhammad Radzi atau Ude berkahwin dengan Izreen di tempat yang dirahsiakan pada Ogos lalu.

Ketika ini, ibu kepada dua cahaya mata itu berkata, beliau tidak boleh hendak berkata apa-apa lagi.

"Saya tak boleh nak cakap apa lagi dah. Takut cakap lebih akan jadi salah pula. Ini nasib hidup saya yang tidak saya bayangkan terjadi," katanya.

Arish Muqri, 3, dan Ariq Muqri, 11

Intan bergelar isteri kepada pemuzik berkenaan sejak 1 Mac 2013.

Tambah beliau lagi, dengan apa yang terjadi, kasih sayang dan cintanya terhadap suami tidak pernah terhakis.

"Sehingga ke hari ini, sayang dan cinta saya pada suami tidak pudar sekalipun diperlakukan sebegini," katanya.

Terdahulu, Ude mengesahkan dirinya sudah berkahwin dengan Izreen dan kekal dengan perkahwinan pertama dengan Intan.



Sumber Reda bermadu dengan Izreen Azminda


Demikianlah Artikel Reda bermadu dengan Izreen Azminda

Sekianlah artikel Reda bermadu dengan Izreen Azminda kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, Karena keterbatasan pengetahuan maupun pengalaman kami, Kami yakin masih banyak kekurangan dalam makalah ini, Oleh karena itu kami sangat mengharapkan saran dan kritik yang membangun dari pembaca demi kesempurnaan artikel ini.

Subscribe to receive free email updates: