Preity Zinta Pemilik Termuda Kelab Kriket India

Preity Zinta Pemilik Termuda Kelab Kriket India - Apakah sahabat sedang mencari informasi tentang Trending News Today ?, Nah isi dalam Artikel ini disusun agar pembaca dapat memperluas pegetahuan tentang Preity Zinta Pemilik Termuda Kelab Kriket India, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan referensi dari semua pembahasan untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Everything trending in social media, yang kami suguhkan ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Preity Zinta Pemilik Termuda Kelab Kriket India
link : Preity Zinta Pemilik Termuda Kelab Kriket India

Baca juga


Preity Zinta Pemilik Termuda Kelab Kriket India

Hampir sembilan tahun aktres jelita popular Bollywood, Preity Zinta ini tidak muncul menerusi lakonan filem. Kali terakhir, dia membintangi filem Heaven on Earth pada tahun 2008.

Secara tiba-tiba, wanita berusia 42 tahun ini memutuskan untuk menyepi daripada dunia yang sudah membesarkan namanya.

Bagaimanapun, sebelum Heaven on Earth, Preity sempat menjalani penggambaran beberapa film. Salah satunya adalah filem komedi Jhoom Barabar Joom. Namun lakonannya menerusi filem tersebut mendapat banyak kritikan antaranya dikatakan tidak menghayati watak dan wajahnya tidak nampak seperti sedang berlakon kerana terlalu polos.

Preity nampaknya seperti terpukul dengan semua kritikan itu dan akhirnya memutuskan untuk bekerja dengan sutradara yang banyak membuat filem seni. Mujur pujian kembali diraih dan Preity ditawarkan beberapa lagi projek sampai akhirnya membintangi Heaven on Earth.

Tidak lagi aktif di lapangan lakonan filem, rupanya Preity kini memberi tumpuan kepada kelab kriket miliknya, King Xi Punjab XI PUNJAB yang dibeli sejak tahun 2008. Dia sering hadir ke stadium untu menonton pertandingan serta memberi pasukan kepada kelabnya walaupun pusat kelab tersebut berada jauh di luar Mumbai.

Lebih menarik, Preity disenaraikan sebagai pemilik termuda kelab kriket di India. Meskipun kelabnya belum pernah meraih kejayaan di IPL namun beberapa laporan media menyebut, pasukan itu diramal bakal meraih kemenangan untuk pertandingan yang bakal berlangsung sepanjang 2018 nanti.

Dalam pada sibuk memberi fokus pada kelab kriket, atas desakan suaminya iaitu Gene Goodenough, Preity bakal aktif semual di dunia lakonan. Dia akan bergandingan bersama Sunny Deol menerusi filem Bhaiyyaji Superhit. Filem tersebut bakal ditayangkan tahun depan.



Sumber Preity Zinta Pemilik Termuda Kelab Kriket India


Demikianlah Artikel Preity Zinta Pemilik Termuda Kelab Kriket India

Sekianlah artikel Preity Zinta Pemilik Termuda Kelab Kriket India kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, Karena keterbatasan pengetahuan maupun pengalaman kami, Kami yakin masih banyak kekurangan dalam makalah ini, Oleh karena itu kami sangat mengharapkan saran dan kritik yang membangun dari pembaca demi kesempurnaan artikel ini.

Subscribe to receive free email updates: