1 Jam Saja Ponteng Berpantang

1 Jam Saja Ponteng Berpantang - Apakah sahabat sedang mencari informasi tentang Trending News Today ?, Nah isi dalam Artikel ini disusun agar pembaca dapat memperluas pegetahuan tentang 1 Jam Saja Ponteng Berpantang, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan referensi dari semua pembahasan untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Everything trending in social media, yang kami suguhkan ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : 1 Jam Saja Ponteng Berpantang
link : 1 Jam Saja Ponteng Berpantang

Baca juga


1 Jam Saja Ponteng Berpantang

Biarpun masih lagi dalam tempoh berpantang namun Lufya Omar menjelaskan dia terpaksa keluar untuk membeli barang keperluan bayinya.

Memetik laporan mStar online, Lufya berkata dia hanya keluar selama satu jam sahaja dan dibantu oleh ahli keluarganya.

"Saya masih menjaga diri dalam tempoh pantang, cuma satu jam sahaja saya keluar untuk cari barang keperluan anak saya.

"Macam mana pun hanya saya yang tahu barang terbaik untuk dibeli. Ketika itu saya juga tidak banyak bergerak hanya turut untuk memilih barang sahaja," ujarnya.

..

Katanya, dia juga mengambil kesempatan itu untuk mengambil udara dan melihat persekitaran selepas berkurung di rumah.

"Saya lebih stress kalau tidak dapat tengok persekitaran luar. Terima kasih kepada semua yang memberi nasihat ikhlas," ujarnya.

Lufya dan Che Muhammad Hafiz Che Baharum, 27, berkahwin pada 26 November 2016.

Pasangan ini memilih nama Laana Haura untuk bayi perempuan itu yang kini berusia 19 hari.



Sumber 1 Jam Saja Ponteng Berpantang


Demikianlah Artikel 1 Jam Saja Ponteng Berpantang

Sekianlah artikel 1 Jam Saja Ponteng Berpantang kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, Karena keterbatasan pengetahuan maupun pengalaman kami, Kami yakin masih banyak kekurangan dalam makalah ini, Oleh karena itu kami sangat mengharapkan saran dan kritik yang membangun dari pembaca demi kesempurnaan artikel ini.

Subscribe to receive free email updates: