Ramai Wanita Mahu Hidung Macam Meghan Markle

Ramai Wanita Mahu Hidung Macam Meghan Markle - Apakah sahabat sedang mencari informasi tentang Trending News Today ?, Nah isi dalam Artikel ini disusun agar pembaca dapat memperluas pegetahuan tentang Ramai Wanita Mahu Hidung Macam Meghan Markle, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan referensi dari semua pembahasan untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Everything trending in social media, yang kami suguhkan ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Ramai Wanita Mahu Hidung Macam Meghan Markle
link : Ramai Wanita Mahu Hidung Macam Meghan Markle

Baca juga


Ramai Wanita Mahu Hidung Macam Meghan Markle

Selepas Putera Harry dan Meghan Markle mengumumkan pertunangan mereka pada 27 November lalu, rata-rata wanita mula memberi tumpuan terhadap setiap gaya dan fesyen yang dikenakan oleh aktres 36 tahun itu.

Mereka mula obsesi dengan meniru semua butiran pakaian, rambut malah mengikut pakar bedah plastik, ada yang tertarik dengan struktur wajah bakal puteri ini.

"Pesakit mula datang kepada saya kira-kira enam bulan lalu meminta untuk membuat hidung Meghan Markle.

"Dia mempunyai hidung yang cantik, mancung tetapi bila diteliti tidak begitu sempurna. Dari profil, anda dapat melihat bahawa dia mempunyai tulang hidung kecil dan ke depan yang hampir tidak dapat dikesan apabila melihatnya," terang Stephen T. Greenberg, pakar bedah kosmetik yang berpangkalan di New York.

..

Bukan hanya hidung, bahkan tulang pipi dan rahang (jawline) juga antara bahagian yang disenaraikan para pesakit sebagai permintaan untuk pembedahan plastik.

Menurut Greenberg lagi, pengaruh Meghan Markle dalam trend pembedahan plastik semakin berkembang bahkan memintas Kim Kardashian dan Kylie Jenner yang selama ini menjadi permintaan untuk miliki wajah seperti mereka.



Sumber Ramai Wanita Mahu Hidung Macam Meghan Markle


Demikianlah Artikel Ramai Wanita Mahu Hidung Macam Meghan Markle

Sekianlah artikel Ramai Wanita Mahu Hidung Macam Meghan Markle kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, Karena keterbatasan pengetahuan maupun pengalaman kami, Kami yakin masih banyak kekurangan dalam makalah ini, Oleh karena itu kami sangat mengharapkan saran dan kritik yang membangun dari pembaca demi kesempurnaan artikel ini.

Subscribe to receive free email updates: