“Cerita kau lagi seram dari Pengabdi Setan”- ‘Girlfriend’ Aiman Tino marah peminat bergurau di IG

“Cerita kau lagi seram dari Pengabdi Setan”- ‘Girlfriend’ Aiman Tino marah peminat bergurau di IG - Apakah sahabat sedang mencari informasi tentang Trending News Today ?, Nah isi dalam Artikel ini disusun agar pembaca dapat memperluas pegetahuan tentang “Cerita kau lagi seram dari Pengabdi Setan”- ‘Girlfriend’ Aiman Tino marah peminat bergurau di IG, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan referensi dari semua pembahasan untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Everything trending in social media, yang kami suguhkan ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : “Cerita kau lagi seram dari Pengabdi Setan”- ‘Girlfriend’ Aiman Tino marah peminat bergurau di IG
link : “Cerita kau lagi seram dari Pengabdi Setan”- ‘Girlfriend’ Aiman Tino marah peminat bergurau di IG

Baca juga


“Cerita kau lagi seram dari Pengabdi Setan”- ‘Girlfriend’ Aiman Tino marah peminat bergurau di IG

TERBAHAK kami apabila mendapat tahu tentang insiden yang melucukan berkenaan dengan penyanyi Aiman Tino yang menjadi kegilaan gadis-gadis sunti di luar sana.

Kisah ini dikongsi sendiri oleh pengguna berkenaan yang dikenali sebagai di laman Twitternya, beberapa hari lepas.

Memetik sumber, MYNEWSHUB difahamkan kejadian bermula apabila pengguna itu memuat naik satu foto memaparkan dirinya sedang duduk di atas pelamin diiringi dengan kapsyen berbaur gurauan.

"Cerita kau lagi seram dari Pengabdi Setan"- 'Girlfriend' Aiman Tino marah peminat bergurau di IG

“Cerita kau lagi seram dari Pengabdi Setan”- ‘Girlfriend’ Aiman Tino marah peminat bergurau di IG

“@official_aimantino bila nak masuk meminang saya? Emmm tanya je,” tulisnya menerusi posting berkenaan.

Bagaimanapun, gurauan itu bertukar menjadi ‘bahan jenaka’ apabila seorang lagi netizen dilihat ‘berang’ dengan posting tersebut.

Netizen yang dikenali sebagai Fatin_saymimi_15 itu dilihat telah ‘sound’ pengguna tersebut menerusi komen yang ditinggalkan di posting berkenaan.

Apa yang lagi menarik perhatian kami adalah gadis itu turut mengaku dirinya adalah teman wanita kepada Aiman Tino dan mereka bakal ‘disatukan’ tidak lama lagi.

Untuk menguatkan lagi dakwaan tersebut, gadis itu dilihat turut memuat naik gambar bersama Aiman di laman Instagram miliknya.

Perkongsian melucukan itu dilihat menerima pelbagai reaksi daripada netizen di mana rata-rata mereka terhibur dengan gelagat ‘girlfriend’ pelantun lagu Ku Rela Dibenci itu.

Sehingga kini masih belum ada kenyataan rasmi mahupun reaksi daripada Aiman berhubung berita ‘pinangan’ ini. Sama-sama kita tunggu apa kata Aiman sendiri!

Sumber: MYNEWSHUB.CC/AM

 



Sumber “Cerita kau lagi seram dari Pengabdi Setan”- ‘Girlfriend’ Aiman Tino marah peminat bergurau di IG


Demikianlah Artikel “Cerita kau lagi seram dari Pengabdi Setan”- ‘Girlfriend’ Aiman Tino marah peminat bergurau di IG

Sekianlah artikel “Cerita kau lagi seram dari Pengabdi Setan”- ‘Girlfriend’ Aiman Tino marah peminat bergurau di IG kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, Karena keterbatasan pengetahuan maupun pengalaman kami, Kami yakin masih banyak kekurangan dalam makalah ini, Oleh karena itu kami sangat mengharapkan saran dan kritik yang membangun dari pembaca demi kesempurnaan artikel ini.

Subscribe to receive free email updates: