Bapa kapak kemaluan anak sendiri sampai mati untuk halau roh jahat

Bapa kapak kemaluan anak sendiri sampai mati untuk halau roh jahat - Apakah sahabat sedang mencari informasi tentang Trending News Today ?, Nah isi dalam Artikel ini disusun agar pembaca dapat memperluas pegetahuan tentang Bapa kapak kemaluan anak sendiri sampai mati untuk halau roh jahat, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan referensi dari semua pembahasan untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Everything trending in social media, yang kami suguhkan ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Bapa kapak kemaluan anak sendiri sampai mati untuk halau roh jahat
link : Bapa kapak kemaluan anak sendiri sampai mati untuk halau roh jahat

Baca juga


Bapa kapak kemaluan anak sendiri sampai mati untuk halau roh jahat

DUNIA sekarang dipenuhi ramai orang gila. Salah seorang adalah lelaki ini yang sanggup memotong kemaluan anak lelakinya dengan kapak hanya kerana mahu menghalau roh jahat.

Bapa kapak kemaluan anak sendiri sampai mati untuk halau roh jahat

Bapa kapak kemaluan anak sendiri sampai mati untuk halau roh jahat

Ram Gopal Patel, 39, kemudiannya membiarkan Rupesh yang berusia 13 tahun itu berlumuran darah hingga meninggal dunia di rumahnya di Baloda Bazaar, India.

Lebih kejam, Ram dan seorang bomoh telah memukul kepala anaknya sebelum memotong kemaluan budak itu. Apabila ibunya Sunita balik dari kebun, dia mendapati anak lelakinya itu terbaring longlai di atas lantai.

Dia kemudiannya menjerit meminta bantuan daripada jiran-jirannya. Menurut jiran mereka, keluarga berkenaan sering mengadu ada roh jahat dalam rumah sebelum bertemu dengan bomoh.

Dalam pada itu, seorang pegawai polis berkata Ram dan bomoh itu telah ditangkap dan akan didakwa kerana membunuh, melakukan konspirasi serta menyembunyikan bukti.

Mereka akan direman hingga tarikh perbicaraan.

Sumber: MYNEWSHUB.CC

 



Sumber Bapa kapak kemaluan anak sendiri sampai mati untuk halau roh jahat


Demikianlah Artikel Bapa kapak kemaluan anak sendiri sampai mati untuk halau roh jahat

Sekianlah artikel Bapa kapak kemaluan anak sendiri sampai mati untuk halau roh jahat kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, Karena keterbatasan pengetahuan maupun pengalaman kami, Kami yakin masih banyak kekurangan dalam makalah ini, Oleh karena itu kami sangat mengharapkan saran dan kritik yang membangun dari pembaca demi kesempurnaan artikel ini.

Subscribe to receive free email updates: